KEdai, tikrai esi Galvos Daktaro klientas, tokias sapaliones rašydamas. Ir panašu, kad visa tai progresuoja... Užsirašyk pas jį tech.apžiūrai. Vien tik delfi.lt kas kelios dienos pasirodo straipsniai apie tai, kaip vaikai išmetami iš eilės į darželius, kurioje buvo įrašyti prieš trejus metus. Ir tai žmonės sužino likus keliems mėnesiams iki darželio lankymo pradžios, kai jau yra suplanavę atostogas, keliones ir pan. Prisiskambinti į savivaldybę BE ŠANSŲ arba vienas nuo kito siuntinėja ir nieko nesprendžia (panašu, kad jų vadovai toleruoja itin lankstų darbuotojų darbo grafiką, apie kurį čia kažkas rašė...). Tai išeina, kad jūs ten ir modeliuojate tokią situaciją mieste: verčiate žmones važiuoti per visą miestą į darželį. Į tą, kur pasisekė patekti įprastuoju būdu lietuviams, dėl kurio Lietuva šiuo metu lyderė ES. Iš tokios rašliavos akivaizdu, kad pats vaikų neturi arba jais visiškai nesirūpini. Grįžtant prie temos: ar tie jūsų greitieji autobusai 100% važiuoja laikydamiesi grafiko? Ir tikrai važiuoja visi, kaip nurodyta tvarkaraščiuose? Viena bendradarbė važinėja į darbą autobusu: pagal nurodytą grafiką stotelėje ryte prieš aštuonias neatvažiavo trys greitieji autobusai. Vietoje žadėtų ~5 min intervalo gavosi ~15 min. Atrodo "na ir kas?" Tik būkim biedni, bet teisingi: jei jau varu varot į VT, tai bent užtikrinkit jų paslaugas taip kaip buvo žadėta. Žodžiu, tame savo bokšte ne utopinius projektus apie tramvajus ar metro kurkit, bet pirmiausia nudirbkite tuos darbus, kurie būtini ir svarbūs miesto gyventojams, iš kurių pinigų sau atlyginimus mokate (mano mokesčiai atitenka Vilniui, jei ką). Pirma išsikuopkit šūdą, kurio pridarėt, o po to užsiimkit savo utopiniais "projektais". "KEdas" parašė naujienų news:kr1jps$73l$1@trimpas.omnitel.net... YZF rašė: > sugalvoti kad nepadarys su autobusu niekada zmogus daugiau, jeigu jam > reikia vaika ir zmona nuvezti i skirtingas vietas, pasikrauti i masina > 50+kg daiktu ir pan. Tai idomu is kur tokia informacija? Informacija iš statistikos. Tik visiškas sadauskas gali manyti, kad pakeliui į darbą jis PRIVALO nuvežti žmoną darban, o vaiką į darželį. Ir viskas būtinai skirtinguose miesto galuose, ir visi turi važiuoti vienu autobusu. Tai dirbtinai sumodeliuota situacija, ji nėra tipinė. Jei gyveni NE Vilniuje, tai ir pretenzijas reikšk savo savivaldybėje, t.y. ten, kur moki mokesčius. Ugdymo įstaigas reikia rinktis kuo arčiau namų, kad galima būtų nueiti pėsčiomis, o žmoną galima ir pavėžėti iki reikiamos stotelės. Sustoti jose kol kas dar nedraudžiama. >> Reikia? Bus! :) >> > > Galima tuomet uzdrausti automobiliais vazineti Vilniaus mieste. Irgi bus > isspresta kamsciu problema, bet ar ekonominis efektas bus issaugotas > toks pats ar jis irgi smuks? Nesigadink karmos užduodamas tuos pačius pritemptus kvailus klausimus. Gatvės reikalingos susisiekimui ir prekių pristatymui, tad jos reikalingos. Ar ten turi būti leista važiuoti kiekvienam – lokalus reikalas ir priklauso nuo situacijos. 301 ir 303 ženklai jau seniausiai yra ir jie naudojami priklausomai nuo situacijos. > Man kazkaip atrodo priesingai (kazkur kazkada japaskes demonstravo kaip > susidaro kamstis), tai ten kelio pralaidumui sumazejus 10%, kamstis > pasidaro vos ne 2x, nekalbant apie pralaidumo sumazejima 2x. Bet sitoje > vietoje negaliu kometuoti. Kelio pralaidumai (juostų skaičius) Vilniuje beveik visur yra bent 2 kartus didesni nei yra srauto. Problema yra su sankryžų valdymu, kamščiai susidaro dėl jų. > Viskas ok, masinos nera skirtos pervezti didelius kiekius zmoniu, bet > jos niekur nedings. Taciau istorija ir patirtis sako labai idomius > dalykus. Ar tu pameni kokie buvo kamsciai pries 10-15 metu? As pamenu, > ir jie budavo ziaurus. Nepamenu. O ir statistika to nepatvirtina. Kai buvo keičiami šviesoforai kamščiai buvo dideli, bet tai buvo 2007-2008 metai, t.y. 5 metai atgal. Ta šviesoforų pertvarka automobilių naudojimą kelionėms į darbą padidino 7 procentiniais punktais ir kamščiai vėl sugrįžo. O jos tikslas ir ekonominis pagrindimas buvo būtent VT prioritetizavimas. Nesigavo. > Nevisur, o tam tikrose gatvese: pvz Gel.Vilkas, > _po darbo_, artejant link Zalgirio g. (Lukoilo), arba tas pats Ozo, > Kalvariju, Valakampiu tiltas ryte i Zirmunus ir t.t.. Bet siais laikais > tie kamsciai juntamai sumazejo. Zmones galbut pamirsta, bet skirtumas > tikrai yra ir dabar uztrunki daug maziau istisus metus, net ir rudeni. > Kas buvo padaryta? Kodel jie sumazejo? Buvo atidaryta nemazai nauju, > placiu gatviu ir esamos praplatintos. Pradedant visokiais viadukais, > estakadom ir baigiant uzmirstu mini-aplinkeliu (Olandu -> Stotis (Drujos > g.), bei didesniu aplinkeliu uzbaigimu ar pastatymu. O aplinkkeliuose kažkas pripiešė A juostų? Jie reikalingi ir dėl to niekas nesiginčija, tik kad projektuojami jie kartais kvailokai, bet visada – brangiai. Pvz koks kvailys ties kelių susijungimu suprojektavo tokią plačią juostą, bet ją prieš pat įvažiavimą uždažė? Neįmanomas ir nereikalingas čia įsiliejimas 2 juostomis, tai kam reikėjo tratinti pinigus asfaltui + dažams? http://goo.gl/maps/77b1N > Kitaip tariant, bendros keliu sistemos didinimas ir platininimas pades > isvengti kamsciu, o ne srauto pralaidumo mazinimas. Netiesa. Jau rašiau kodėl. Gatvių turime pakankamai, visur privažiuoti galima, bet yra per daug sankryžų ir kairių posūkių magistralinėse gatvėse. > Ka reiketu daryti ir i ka orientuotis? I ta kas veikia: daryti aplinkeli > aplink VISA miesta, su gerais isvaziavimais/ivaziavimais i ji. Ir tik > tada, kalti centre eismo ribojimus automobiliams, piesti A juostas, > skatinti VT tiems kas automobiliu neturi o kas turi - kad vaziuotu ne > per pati miesta, o butu priversti naudotis aplinkeliu ir per ji judetu. > Ir zmonems lengviau, ir miestui laisviau ir visa ismetamuju duju smarve > perkeliama i miesto sonus ir sumazeja del padidejusio vidutinio greicio. Viskas teisingai, tik kad VT gelbėti reikia jau dabar, o pinigai ir aplinkkeliai bus tik rytoj. Problema yra galvose ir normalaus planavimo nebuvime, todėl taip ir gyvename. Bet tai jau ne mano galiose pakeisti. :(