Tema: Re: nu tai pasipasakokit, kaip liuks vaziavot siryt
Autorius: Ignas
Data: 2013-07-09 12:43:55
ka tu aiskini zmogui, kuris isitikines kad visi 5k santariskiu darbuotoju 
17.00 isvaziuoja is santariskiu... :)

"YZF" <yzfas_@_centas_.lt> wrote in message 
news:kr1hnl$5fv$1@trimpas.omnitel.net...
> "KEdas"  wrote in message news:kr1geq$4j2$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>YZF raše:
>>> Zmones su automobiliais padaro daug daugiau (ir greiciau) negu su
>>> autobusais, todel didesnis kamstis daugumos neprivers rinktis
>>> alternatyvos, jie tiesiog ilgiau sedes kamstyje.
>>
>>Pakeliui i darba jie daugiau padarytu ne vairuodami, o budami keleiviais. 
>>Darbo metu kamšciu praktiškai nebuna, tad važiuok su mašina kur nori.
>>
>
> Ar jus ta kazkaip paskaiciavot ar siaip sugalvojot? Klausiu nes as galiu 
> sugalvoti kad nepadarys su autobusu niekada zmogus daugiau, jeigu jam 
> reikia vaika ir zmona nuvezti i skirtingas vietas, pasikrauti i masina 
> 50+kg daiktu ir pan. Tai idomu is kur tokia informacija?
>
>
>>> Tu, kuriuos tai gali
>>> paveikti, bus gal 5 ar 10%, taciau kentes del viso to 70%+ zmoniu.  Kad
>>> 70% zmoniu persestu i VT, reikia 10x didesniu kamsciu.
>>
>>Reikia? Bus! :)
>>
>
> Galima tuomet uzdrausti automobiliais vazineti Vilniaus mieste. Irgi bus 
> isspresta kamsciu problema, bet ar ekonominis efektas bus issaugotas toks 
> pats ar jis irgi smuks?
>
>>> Beje, 50% zmoniu peresdimas i VT (totali utopija) netinka, nes tada
>>> iseis tas ant to: dabar kamsciai padideja 2x, persedimas kompensuoja ta
>>> i 1x (taip kaip buvo iki siol). Reikia kokiu 75% perejimo i VT kad
>>> dabartiniai kamsciai sumazetu 2x su naujom juostom.
>>
>>Kamšciu priklausomybe nuo TP skaiciaus yra netiesine. Gali atsitikti, kad 
>>10% sumažejus TP kamšciai sumažes 50%. Tai priklauso nuo daugelio 
>>veiksniu. Kad ir nuo kairiuju posukiu uždraudimo, kas dabar yra aktyviai 
>>svarstoma.
>>
>
> Man kazkaip atrodo priesingai (kazkur kazkada japaskes demonstravo kaip 
> susidaro kamstis), tai ten kelio pralaidumui sumazejus 10%, kamstis 
> pasidaro vos ne 2x, nekalbant apie pralaidumo sumazejima 2x. Bet sitoje 
> vietoje negaliu kometuoti.
>
> Betkuriuo atveju, pratesiant tavo sakini: ' Tai priklauso nuo daugelio 
> veiksniu. Kad ir nuo kairiuju posukiu uždraudimo', pridedu: 'bet ne nuo A 
> juostu ivedimo' :)
>
>>> Bet klausimas esminis: Ar jus, (tarkim) pamate kad po pusmecio ar metu
>>> niekas nepasikeite o tik pablogejo, sugrazinsit viska atgal? Jeigu taip,
>>> tai tada ok, pakentesim del tokios statistikos. Blogiausia jeigu visiems
>>> cia pasidarys 'normalu' ir taip ir paliks sitas naujoves ateinanciam
>>> desimtmeciui.
>>
>>Tai žinoma, kad gražintume, nes nepasikeitus situacijai VT bankrutuos, o 
>>tada jau ir taryba mera arba dar ka nors pakeistu.
>>
>>Dar savišvietai:
>>Pvz. vien tam, kad iš Santariškiu kliniku visi darbuotojai (5200vnt.) per 
>>valanda galetu išvažiuoti namo, reikia 8 eismo juostu prie sankryžos. 
>>Sankryžoje 1 eismo juostos pralaidumas yra 700 mašinu per valanda, 6000 
>>autobuso keleiviu arba 9000 dviratininku, 15000 pesciuju. Pabandyk 
>>paskaiciuoti kas butu, jei dabar darban kasdien einantys 36% vilnieciu ir 
>>30% VT naudotoju pabandytu persesti i savo mašinas ir nuvažiuoti. Tiesiog 
>>padaugink ir pamatysi, kad nesigauna nei nuvažiuoti, nei rasti kur 
>>prisiparkuoti, kol neišrastas pripuciamas miestas.
>
> Viskas ok, masinos nera skirtos pervezti didelius kiekius zmoniu, bet jos 
> niekur nedings. Taciau istorija ir patirtis sako labai idomius dalykus. Ar 
> tu pameni kokie buvo kamsciai pries 10-15 metu? As pamenu, ir jie budavo 
> ziaurus. Nevisur, o tam tikrose gatvese: pvz Gel.Vilkas, _po darbo_, 
> artejant link Zalgirio g. (Lukoilo), arba tas pats Ozo, Kalvariju, 
> Valakampiu tiltas ryte i Zirmunus ir t.t.. Bet siais laikais tie kamsciai 
> juntamai sumazejo. Zmones galbut pamirsta, bet skirtumas tikrai yra ir 
> dabar uztrunki daug maziau istisus metus, net ir rudeni. Kas buvo 
> padaryta? Kodel jie sumazejo? Buvo atidaryta nemazai nauju, placiu gatviu 
> ir esamos praplatintos. Pradedant visokiais viadukais, estakadom ir 
> baigiant uzmirstu mini-aplinkeliu (Olandu -> Stotis (Drujos g.), bei 
> didesniu aplinkeliu uzbaigimu ar pastatymu.
>
> Kitaip tariant, bendros keliu sistemos didinimas ir platininimas pades 
> isvengti kamsciu, o ne srauto pralaidumo mazinimas.
>
> Ka reiketu daryti ir i ka orientuotis? I ta kas veikia: daryti aplinkeli 
> aplink VISA miesta, su gerais isvaziavimais/ivaziavimais i ji. Ir tik 
> tada, kalti centre eismo ribojimus automobiliams, piesti A juostas, 
> skatinti VT tiems kas automobiliu neturi o kas turi -  kad vaziuotu ne per 
> pati miesta, o butu priversti naudotis aplinkeliu ir per ji judetu. Ir 
> zmonems lengviau, ir miestui laisviau ir visa ismetamuju duju smarve 
> perkeliama i miesto sonus ir sumazeja del padidejusio vidutinio greicio.
>
>