ka tu aiskini zmogui, kuris isitikines kad visi 5k santariskiu darbuotoju 17.00 isvaziuoja is santariskiu... :) "YZF" <yzfas_@_centas_.lt> wrote in message news:kr1hnl$5fv$1@trimpas.omnitel.net... > "KEdas" wrote in message news:kr1geq$4j2$1@trimpas.omnitel.net... >> >>YZF raše: >>> Zmones su automobiliais padaro daug daugiau (ir greiciau) negu su >>> autobusais, todel didesnis kamstis daugumos neprivers rinktis >>> alternatyvos, jie tiesiog ilgiau sedes kamstyje. >> >>Pakeliui i darba jie daugiau padarytu ne vairuodami, o budami keleiviais. >>Darbo metu kamšciu praktiškai nebuna, tad važiuok su mašina kur nori. >> > > Ar jus ta kazkaip paskaiciavot ar siaip sugalvojot? Klausiu nes as galiu > sugalvoti kad nepadarys su autobusu niekada zmogus daugiau, jeigu jam > reikia vaika ir zmona nuvezti i skirtingas vietas, pasikrauti i masina > 50+kg daiktu ir pan. Tai idomu is kur tokia informacija? > > >>> Tu, kuriuos tai gali >>> paveikti, bus gal 5 ar 10%, taciau kentes del viso to 70%+ zmoniu. Kad >>> 70% zmoniu persestu i VT, reikia 10x didesniu kamsciu. >> >>Reikia? Bus! :) >> > > Galima tuomet uzdrausti automobiliais vazineti Vilniaus mieste. Irgi bus > isspresta kamsciu problema, bet ar ekonominis efektas bus issaugotas toks > pats ar jis irgi smuks? > >>> Beje, 50% zmoniu peresdimas i VT (totali utopija) netinka, nes tada >>> iseis tas ant to: dabar kamsciai padideja 2x, persedimas kompensuoja ta >>> i 1x (taip kaip buvo iki siol). Reikia kokiu 75% perejimo i VT kad >>> dabartiniai kamsciai sumazetu 2x su naujom juostom. >> >>Kamšciu priklausomybe nuo TP skaiciaus yra netiesine. Gali atsitikti, kad >>10% sumažejus TP kamšciai sumažes 50%. Tai priklauso nuo daugelio >>veiksniu. Kad ir nuo kairiuju posukiu uždraudimo, kas dabar yra aktyviai >>svarstoma. >> > > Man kazkaip atrodo priesingai (kazkur kazkada japaskes demonstravo kaip > susidaro kamstis), tai ten kelio pralaidumui sumazejus 10%, kamstis > pasidaro vos ne 2x, nekalbant apie pralaidumo sumazejima 2x. Bet sitoje > vietoje negaliu kometuoti. > > Betkuriuo atveju, pratesiant tavo sakini: ' Tai priklauso nuo daugelio > veiksniu. Kad ir nuo kairiuju posukiu uždraudimo', pridedu: 'bet ne nuo A > juostu ivedimo' :) > >>> Bet klausimas esminis: Ar jus, (tarkim) pamate kad po pusmecio ar metu >>> niekas nepasikeite o tik pablogejo, sugrazinsit viska atgal? Jeigu taip, >>> tai tada ok, pakentesim del tokios statistikos. Blogiausia jeigu visiems >>> cia pasidarys 'normalu' ir taip ir paliks sitas naujoves ateinanciam >>> desimtmeciui. >> >>Tai žinoma, kad gražintume, nes nepasikeitus situacijai VT bankrutuos, o >>tada jau ir taryba mera arba dar ka nors pakeistu. >> >>Dar savišvietai: >>Pvz. vien tam, kad iš Santariškiu kliniku visi darbuotojai (5200vnt.) per >>valanda galetu išvažiuoti namo, reikia 8 eismo juostu prie sankryžos. >>Sankryžoje 1 eismo juostos pralaidumas yra 700 mašinu per valanda, 6000 >>autobuso keleiviu arba 9000 dviratininku, 15000 pesciuju. Pabandyk >>paskaiciuoti kas butu, jei dabar darban kasdien einantys 36% vilnieciu ir >>30% VT naudotoju pabandytu persesti i savo mašinas ir nuvažiuoti. Tiesiog >>padaugink ir pamatysi, kad nesigauna nei nuvažiuoti, nei rasti kur >>prisiparkuoti, kol neišrastas pripuciamas miestas. > > Viskas ok, masinos nera skirtos pervezti didelius kiekius zmoniu, bet jos > niekur nedings. Taciau istorija ir patirtis sako labai idomius dalykus. Ar > tu pameni kokie buvo kamsciai pries 10-15 metu? As pamenu, ir jie budavo > ziaurus. Nevisur, o tam tikrose gatvese: pvz Gel.Vilkas, _po darbo_, > artejant link Zalgirio g. (Lukoilo), arba tas pats Ozo, Kalvariju, > Valakampiu tiltas ryte i Zirmunus ir t.t.. Bet siais laikais tie kamsciai > juntamai sumazejo. Zmones galbut pamirsta, bet skirtumas tikrai yra ir > dabar uztrunki daug maziau istisus metus, net ir rudeni. Kas buvo > padaryta? Kodel jie sumazejo? Buvo atidaryta nemazai nauju, placiu gatviu > ir esamos praplatintos. Pradedant visokiais viadukais, estakadom ir > baigiant uzmirstu mini-aplinkeliu (Olandu -> Stotis (Drujos g.), bei > didesniu aplinkeliu uzbaigimu ar pastatymu. > > Kitaip tariant, bendros keliu sistemos didinimas ir platininimas pades > isvengti kamsciu, o ne srauto pralaidumo mazinimas. > > Ka reiketu daryti ir i ka orientuotis? I ta kas veikia: daryti aplinkeli > aplink VISA miesta, su gerais isvaziavimais/ivaziavimais i ji. Ir tik > tada, kalti centre eismo ribojimus automobiliams, piesti A juostas, > skatinti VT tiems kas automobiliu neturi o kas turi - kad vaziuotu ne per > pati miesta, o butu priversti naudotis aplinkeliu ir per ji judetu. Ir > zmonems lengviau, ir miestui laisviau ir visa ismetamuju duju smarve > perkeliama i miesto sonus ir sumazeja del padidejusio vidutinio greicio. > >