Tema: Re: Ivažiavo - pabėgo - moteriškė
Autorius: Tomas
Data: 2013-10-27 10:49:14
Apie konkretu atveji rashiau, nepradek filosofijos ir sociologijos kurso.
Boba negalvojo, kad turi teise nepastebeti, viskas paprasciau - nepastebejo.
Adekvatu atimt teises 5 metams uzh tai, kad kazko nepamate? Situacija aishki - ivykis, pasishalino ish ivykio vietos, ATPK numatyta - kitu variantu nenumatyta. 

"CodeC" <c@c.c> wrote in message news:l4g75c$tg9$1@trimpas.omnitel.net...
> On 2013.10.26 02:02, Tomas wrote:
>> Netycia, plius nieko nepastebejo, o bausme na vsiu katushku, visa gyvenima neishsiblaivantys vairuotojai mazhiau gauna. Cia teisingumas?
> 
> pats didziausias neteisingumas imho yra galvoti, kad turi teise daryti 
> mazesnius pazeidimus, nes kiti daro didesnius. t.y. tavo 'metodika' 
> nustatyt teisinguma is esmes kreiva ir neveikianti. be to - tu tik 
> kritikuoji. tu siulyk. kaip tokias situacijas spresti? dabar yra visiems 
> vienoda tvarka - padarei eismo iviki - pagal visiems vienoda tvarka 
> suformini ir pamirsti susimokejes 150 Lt arba net ju nereiks moket.
> TEORISKAI, taip - as sutikciau, kad bamperio ibrezimas nera lygiavertis 
> eimo ivykis tam, kai sankryzoj per raudona nupisi pora masinu nuo 
> vaizdo. bet kalba ne apie ivykio padarytos zalos didi, o apie pati 
> ivykio nuslepima/nepastebejima.
> gali bamperi paliest, gali ibrezt, gali ilenkt, gali truputi sulauztyi, 
> gali daugiau sulauztyti, gali dureles nubraukti, gali dvi duris taip 
> ispausti, kad net neatidarysi - ir viso to gali 'nepastebet' ir poto 
> teisintis 'nepastebejau, o kai pastebejau tai nukentejusio neber kaip 
> surast (arba ner noro surast) ir t.t.
> tu visada pabandyk situacijoj susikeist vietom su kita puse - pades 
> ivertint kas yra teisingumas. kazin ar butum patenkintas, rades supista 
> visa masinos sona aikstelej ir isgirdes kazkieno atmazke - 
> 'nepastebejau'. kaip sakiau, TEORISKAI - as asmeniskai nesiparinu del 
> kazkokiu mikro ibrezimu ar bamperio kampu. bet as bent jau netureciau ka 
> pasiulyt i dabar galiojancios tvarkos vieta - todel jai pritariu ir 
> palaikau. t.y. jei jau manevruodamas tikrai NEPASTEBI kad atsiremei i 
> kita masina, IMHO reik eit pirkt papildomu pamoku ir mokytis. arba 
> nevairuot isvis. nes pastebet ir jaust atstumus vairtuotojas PRIVALO dar 
> toli grazu iki kontakto. jei jis to nesugeba - reiskia jis neturi 
> reikiamu igudziu, butinu vazinejant viesuose keliuose. todel tokie 
> pasiteisinimai - skiedalas.
> kas kita, kai zmogus pastebi ir geranoriskai kalbasi su 'nukentejusiu' 
> net jei jisai nera nukentejes. kai paziuri i viso to finala - visada 
> labiau apsimoka turet reikiamus igudzius ir prisiduot is anksto - jei 
> susitarsit, tai paduosi 50 lt, abu pamirsit ta nubraukta bamperi, tau 
> kisene nepalengves, jis bonke nuspirks ir visi laimingi, jei pataikei 
> ant asilo viskuo nepatenkinto - suformini draudima ir vel pamirsti.
> o kai esi uz visus naglesnis (arba durnesnis) tai bandai prasisukt 
> patylom ant sauso nulio - finale klausi newsuose kaip isvengt poros kLt 
> ir poros metu. rinktis kiekvienam asmeniskai. kaip ir eit i valdzia ir 
> sugalvot buda, kaip atskirti bamperio nubraukimo ivykius nuo viso sono 
> sumalimo, kur ta riba ir kaip visa tai administruoti bei pasiekti ta 
> TEISINGUMA.
> o girtuoklius uz vairo reiktu persodint uz grotu. bet cia jau OT, ir 
> nelabai ka su nubrauktais bamperiais bendro turi.
>