Apie konkretu atveji rashiau, nepradek filosofijos ir sociologijos kurso. Boba negalvojo, kad turi teise nepastebeti, viskas paprasciau - nepastebejo. Adekvatu atimt teises 5 metams uzh tai, kad kazko nepamate? Situacija aishki - ivykis, pasishalino ish ivykio vietos, ATPK numatyta - kitu variantu nenumatyta. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:l4g75c$tg9$1@trimpas.omnitel.net... > On 2013.10.26 02:02, Tomas wrote: >> Netycia, plius nieko nepastebejo, o bausme na vsiu katushku, visa gyvenima neishsiblaivantys vairuotojai mazhiau gauna. Cia teisingumas? > > pats didziausias neteisingumas imho yra galvoti, kad turi teise daryti > mazesnius pazeidimus, nes kiti daro didesnius. t.y. tavo 'metodika' > nustatyt teisinguma is esmes kreiva ir neveikianti. be to - tu tik > kritikuoji. tu siulyk. kaip tokias situacijas spresti? dabar yra visiems > vienoda tvarka - padarei eismo iviki - pagal visiems vienoda tvarka > suformini ir pamirsti susimokejes 150 Lt arba net ju nereiks moket. > TEORISKAI, taip - as sutikciau, kad bamperio ibrezimas nera lygiavertis > eimo ivykis tam, kai sankryzoj per raudona nupisi pora masinu nuo > vaizdo. bet kalba ne apie ivykio padarytos zalos didi, o apie pati > ivykio nuslepima/nepastebejima. > gali bamperi paliest, gali ibrezt, gali ilenkt, gali truputi sulauztyi, > gali daugiau sulauztyti, gali dureles nubraukti, gali dvi duris taip > ispausti, kad net neatidarysi - ir viso to gali 'nepastebet' ir poto > teisintis 'nepastebejau, o kai pastebejau tai nukentejusio neber kaip > surast (arba ner noro surast) ir t.t. > tu visada pabandyk situacijoj susikeist vietom su kita puse - pades > ivertint kas yra teisingumas. kazin ar butum patenkintas, rades supista > visa masinos sona aikstelej ir isgirdes kazkieno atmazke - > 'nepastebejau'. kaip sakiau, TEORISKAI - as asmeniskai nesiparinu del > kazkokiu mikro ibrezimu ar bamperio kampu. bet as bent jau netureciau ka > pasiulyt i dabar galiojancios tvarkos vieta - todel jai pritariu ir > palaikau. t.y. jei jau manevruodamas tikrai NEPASTEBI kad atsiremei i > kita masina, IMHO reik eit pirkt papildomu pamoku ir mokytis. arba > nevairuot isvis. nes pastebet ir jaust atstumus vairtuotojas PRIVALO dar > toli grazu iki kontakto. jei jis to nesugeba - reiskia jis neturi > reikiamu igudziu, butinu vazinejant viesuose keliuose. todel tokie > pasiteisinimai - skiedalas. > kas kita, kai zmogus pastebi ir geranoriskai kalbasi su 'nukentejusiu' > net jei jisai nera nukentejes. kai paziuri i viso to finala - visada > labiau apsimoka turet reikiamus igudzius ir prisiduot is anksto - jei > susitarsit, tai paduosi 50 lt, abu pamirsit ta nubraukta bamperi, tau > kisene nepalengves, jis bonke nuspirks ir visi laimingi, jei pataikei > ant asilo viskuo nepatenkinto - suformini draudima ir vel pamirsti. > o kai esi uz visus naglesnis (arba durnesnis) tai bandai prasisukt > patylom ant sauso nulio - finale klausi newsuose kaip isvengt poros kLt > ir poros metu. rinktis kiekvienam asmeniskai. kaip ir eit i valdzia ir > sugalvot buda, kaip atskirti bamperio nubraukimo ivykius nuo viso sono > sumalimo, kur ta riba ir kaip visa tai administruoti bei pasiekti ta > TEISINGUMA. > o girtuoklius uz vairo reiktu persodint uz grotu. bet cia jau OT, ir > nelabai ka su nubrauktais bamperiais bendro turi. >