Kai perki nauja masina (na ir jeigu tai ne xunjangas ar koks papigeiskas fiatas), tai iki 100.000 daryti nieko nereikia. Nuo 100k iki 200k periodiskai reikia keisti einamasias detales: diskai, kaladeles, amortikai, pakabos dalys, galbut zvakes, padangos ir t.t. Nuo 200k iki 300k bus dpf, purkstukai, gal koks siurblys ir t.t. Bet labai jau priklauso kaip buvo vazineta iki tol. Gali ir be didesniu remontu iki 350-400k dasukti. On 2013.11.05 16:09, news.omnitel.net wrote: > danijoj, draudimine masina is patikimu ranku, taip kad rida tikrai > tokia, tiesiog idomu kokie resursai purkstuku, turbu, automato gamintojo > deklaruojami.. > > "Vitas" wrote in message news:l5au3l$skq$1@trimpas.omnitel.net... > > Ko išsigandai? 250k ridos?? Ar čia 250 po atsukimo nuo 550? > > >> su detalem siule jau , uz 5700 e jau kaina lietuvoj. Juodas, r18 >> ratai, juoda alcantara oda, navigacija... Nu tai atsisakiau , blec >> ridos issigandau biski . >> >> >> "tranzoo" wrote in message news:l5askv$qmf$1@trimpas.omnitel.net... >> >> 2.0tdi 125 kw dsg su su pautais yra zjb >> >> beda beda nelaime kad gaves i rura. >> >> nebent detalem papilsi... >> >> "news.omnitel.net" <pauliuszil@hotmail.com> wrote in message >> news:l5aqco$nkh$1@trimpas.omnitel.net... >>> siulo man cia I rura gavusi su visais navarotais. Tik rida 250 000 km >>> biski baugina. Bet su visais servisais >>