Jei jau lyginam, tai lyginam apelsinus su apelsinais, abalius su abaliais. Lygink turbodyzelį su turbobenzu, o ne atmosferiniu. On 2013.11.07 16:56, YZF wrote: > Na nera viskas juoda arba balta. Ar tu vaziuoji binariniu metodu: arba > pastovus greitis arba gazas-dugnas? :) > > Realybeje, daug dazniau buna momentas kai reikia greitai pajudeti nuo 40 > iki 70 arba nuo 50 iki 90 (lenkimai, isvaziavimai is greitejimo juostu > ir t.t.). Tokiu atveju su benzu turi kalti zemesni begi (arba su > automatu minti gaza iki dugno ir laukti kol 'permes'), ir tada uzkelus > apsukas sukti varikli kiek ten reikia ir poto vel pereiti i ramu rezima. > > O kai yra daugiau (santykinis palyginimas) torko prie zemu, vaziuodamas > nedidelem apsukom davei kazkiek gazo ir greitai pakilo rodykle iki kiek > reikia. Apsukos padidejo kokiu +1k rpm ir viskas. Nei begio jungti nei > klausytis baubiancio variklio, nei laukti kol ivyks permetimas ir prades > ten traukti. > > Tokiais atvejais esme - kiek traukos yra prie mazu/vidutiniu apsuku. O > jeigu dragini (eini dugnais) tada svarbu kiek traukos yra prie max > apsuku. Bet praktikoje max apsukomis vazineji gana retai