O esmė labai paprasta - kuo didesnis biudžetas (artėjant link naujos auto), tuo didesnė tikimybė surast realiai proto neknisantį ir važiuojantį automobilį. Aš asmeniškai žiūrėčiau į 1/2 naujo kainos, ~3-4 metų senumo, <100kkm prabėgusį variantą su žinoma tikra istorija, geriausia - iš atstovo. Dėl kuro rūšies - žaltas su Dainiušu primygtinai lieps pirkt dują, bet, imant domėn lietuviškų dujų kokybę, aš vistik likčiau prie dyzelio. Dėl auto gamintojų - ilgesnė diskusija, bet apibendrintai daugmaž taip: prancūzus ir italus atmeti iš karto, nes jie nixuja nepritaikyti mūsų klimatui (jau matau kaip kanalizokas su infernaliu jungiasi į disuksiją). Amerikonų dyzelių nėr, tuos nebent dujint, bet jie ir srebia. Kas lieka normalaus? Vokiečiai (čekai su ispanais) ir japonai. Nori pigiau - vw, opelis, škoda, seat, japonai. Nori daugiau komforto - vokiška trijulė. Nu yra dar lexus dyzelis, bet pas jį xujiova aura ir su ekanomyje nelabai bendrauja, nėr universalo.