o kuo blogai duja tokiam vazinejimui? kad daznai reiks pilt ar dar yra kodel? :) bet kuris pagyvenes premiumas kruizinant jims iki 10l duju ty 25lt/100 su minimalia eksplotacija. lygiai taip pat 6l dyzelio jims taspats pagyvenes premiumas, bet su kruva niuancu ;) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:le1u0t$mv3$3@trimpas.omnitel.net... > na ne, tokiam važinėjimui dujos tikrai nesiūlysiu. > > Man tokiu režimu pascatas labai neblogai atitarnavo, 250kkm nuvažiavau > per 7 metus. > > On 2014.02.19 11:15, spakainas wrote: >> O esmė labai paprasta - kuo didesnis biudžetas (artėjant link naujos >> auto), tuo didesnė tikimybė surast realiai proto neknisantį ir >> važiuojantį automobilį. Aš asmeniškai žiūrėčiau į 1/2 naujo kainos, ~3-4 >> metų senumo, <100kkm prabėgusį variantą su žinoma tikra istorija, >> geriausia - iš atstovo. >> Dėl kuro rūšies - žaltas su Dainiušu primygtinai lieps pirkt dują, bet, >> imant domėn lietuviškų dujų kokybę, aš vistik likčiau prie dyzelio. >> >> Dėl auto gamintojų - ilgesnė diskusija, bet apibendrintai daugmaž taip: >> prancūzus ir italus atmeti iš karto, nes jie nixuja nepritaikyti mūsų >> klimatui (jau matau kaip kanalizokas su infernaliu jungiasi į >> disuksiją). Amerikonų dyzelių nėr, tuos nebent dujint, bet jie ir >> srebia. Kas lieka normalaus? Vokiečiai (čekai su ispanais) ir japonai. >> Nori pigiau - vw, opelis, škoda, seat, japonai. Nori daugiau komforto - >> vokiška trijulė. Nu yra dar lexus dyzelis, bet pas jį xujiova aura ir su >> ekanomyje nelabai bendrauja, nėr universalo. >> >