as nei liepsiu nei ka, as aplamai benzu vazineju o duja turejau paskutini kart ~2005 nheskaitant zmonos karucio. Tai man kaip beskaiciuosi gaunasi su duja geriau: pigesne eksplotacija, pirkimo kaina, rida, komplektacija etc. Bo su salyga kad zmonos sese turi identiska dyzelini automobili ir jie eksplotuojami jau 4m+ tai yra ka su kuo palygint. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:le1sns$ltp$1@trimpas.omnitel.net... >O esmė labai paprasta - kuo didesnis biudžetas (artėjant link naujos > auto), tuo didesnė tikimybė surast realiai proto neknisantį ir > važiuojantį automobilį. Aš asmeniškai žiūrėčiau į 1/2 naujo kainos, ~3-4 > metų senumo, <100kkm prabėgusį variantą su žinoma tikra istorija, > geriausia - iš atstovo. > Dėl kuro rūšies - žaltas su Dainiušu primygtinai lieps pirkt dują, bet, > imant domėn lietuviškų dujų kokybę, aš vistik likčiau prie dyzelio. > > Dėl auto gamintojų - ilgesnė diskusija, bet apibendrintai daugmaž taip: > prancūzus ir italus atmeti iš karto, nes jie nixuja nepritaikyti mūsų > klimatui (jau matau kaip kanalizokas su infernaliu jungiasi į > disuksiją). Amerikonų dyzelių nėr, tuos nebent dujint, bet jie ir > srebia. Kas lieka normalaus? Vokiečiai (čekai su ispanais) ir japonai. > Nori pigiau - vw, opelis, škoda, seat, japonai. Nori daugiau komforto - > vokiška trijulė. Nu yra dar lexus dyzelis, bet pas jį xujiova aura ir su > ekanomyje nelabai bendrauja, nėr universalo. >