Volvo On 2014.02.19 11:15, spakainas wrote: > O esmė labai paprasta - kuo didesnis biudžetas (artėjant link naujos > auto), tuo didesnė tikimybė surast realiai proto neknisantį ir > važiuojantį automobilį. Aš asmeniškai žiūrėčiau į 1/2 naujo kainos, ~3-4 > metų senumo, <100kkm prabėgusį variantą su žinoma tikra istorija, > geriausia - iš atstovo. > Dėl kuro rūšies - žaltas su Dainiušu primygtinai lieps pirkt dują, bet, > imant domėn lietuviškų dujų kokybę, aš vistik likčiau prie dyzelio. > > Dėl auto gamintojų - ilgesnė diskusija, bet apibendrintai daugmaž taip: > prancūzus ir italus atmeti iš karto, nes jie nixuja nepritaikyti mūsų > klimatui (jau matau kaip kanalizokas su infernaliu jungiasi į > disuksiją). Amerikonų dyzelių nėr, tuos nebent dujint, bet jie ir > srebia. Kas lieka normalaus? Vokiečiai (čekai su ispanais) ir japonai. > Nori pigiau - vw, opelis, škoda, seat, japonai. Nori daugiau komforto - > vokiška trijulė. Nu yra dar lexus dyzelis, bet pas jį xujiova aura ir su > ekanomyje nelabai bendrauja, nėr universalo. >