jokių niuansų nebuvo. Skirtingai negu su kitu, dujiniu karučiu :) On 2014.02.20 13:59, 911 wrote: > o kuo blogai duja tokiam vazinejimui? kad daznai reiks pilt ar dar yra kodel? :) > bet kuris pagyvenes premiumas kruizinant jims iki 10l duju ty 25lt/100 su minimalia eksplotacija. > lygiai taip pat 6l dyzelio jims taspats pagyvenes premiumas, bet su kruva niuancu ;) > > > "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:le1u0t$mv3$3@trimpas.omnitel.net... >> na ne, tokiam važinėjimui dujos tikrai nesiūlysiu. >> >> Man tokiu režimu pascatas labai neblogai atitarnavo, 250kkm nuvažiavau >> per 7 metus. >> >> On 2014.02.19 11:15, spakainas wrote: >>> O esmė labai paprasta - kuo didesnis biudžetas (artėjant link naujos >>> auto), tuo didesnė tikimybė surast realiai proto neknisantį ir >>> važiuojantį automobilį. Aš asmeniškai žiūrėčiau į 1/2 naujo kainos, ~3-4 >>> metų senumo, <100kkm prabėgusį variantą su žinoma tikra istorija, >>> geriausia - iš atstovo. >>> Dėl kuro rūšies - žaltas su Dainiušu primygtinai lieps pirkt dują, bet, >>> imant domėn lietuviškų dujų kokybę, aš vistik likčiau prie dyzelio. >>> >>> Dėl auto gamintojų - ilgesnė diskusija, bet apibendrintai daugmaž taip: >>> prancūzus ir italus atmeti iš karto, nes jie nixuja nepritaikyti mūsų >>> klimatui (jau matau kaip kanalizokas su infernaliu jungiasi į >>> disuksiją). Amerikonų dyzelių nėr, tuos nebent dujint, bet jie ir >>> srebia. Kas lieka normalaus? Vokiečiai (čekai su ispanais) ir japonai. >>> Nori pigiau - vw, opelis, škoda, seat, japonai. Nori daugiau komforto - >>> vokiška trijulė. Nu yra dar lexus dyzelis, bet pas jį xujiova aura ir su >>> ekanomyje nelabai bendrauja, nėr universalo. >>> >> >