koks seimos poziuris i tai? ir koks "WAF" ? P.S. man ir su lygiai perpus maziau kW (irgi AWD), _saugiai_ skersam imant posuki gale trimetis pyplys sutrikes: teti! ka darai?! "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message news:h152h4$uic$1@trimpas.omnitel.net... > Pasigirsiu... > Signacha apgrejd: pilkas sheimyninis universalas - numeris 823 ish 952. > http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/audi_s6_plus_universalas_1997/01/16070117 > Daugiau nuotrauku binaruose. > > Kebulo numeris prasideda WUA - kas reishkia, kad mashinos gamintojas ne > Audi, o "quattro GmbH" (jeigu kam idomu - daugiau informacijos chia > http://www.s6plus.de/eIndex.htm), del ko anais laikais, kaikurie "audi" > servisai siusdavo shitas mashinas toli ir ilgam, motyvuodami tuom, kad jie > atstovauja "audi" o ne "quattro" :| > Gerai ishlaikyta - stovis kaip 12 metu mashinai visai neblogas. Rida ~210kkm > (panashu i teisybe). Mashina ish italijos, nepilni metai lietuvoje (daugiau > prastovejusi negu vazhineta). Pas mane irgi bus mashina "dlia dushy" - > sekmadieniais i bazhnychia vazhineti :P > Po tiburono nesijauchia kad valyt (pasizhiuri i spidometra ir apsiramini > :P), didele barzha plaukiojanti po kelia (padangos 255/40, kaip sake mano > pusbrolis "su shitom padangom, bijok lietaus ir zhvyro" Federal 595 RS), > vairavimas aishku ne kaip tojotos :), bet per vaira pareina mazhokai > feedback'o (manau kad pakeitus padangas i kokias 225-235 reikalai pageretu > "ish esmes") vairas sukiojasi daug ir lengvai. Kolkas pojuchiai tokie, kad - > ne mano stiliaus mashina... Bet nieko, gal priprasiu :P > Kuro sanaudos dideles bet ne shokiruojanchios (velgi - pripratau prie > tiburono 13-15ltr/100km). Vazhiuoja smagiai (240kW), kol dar ash prie jos > nepriprates, tai prisibijau "vashka spaust". Juo labiau baisu, kad koks > "kardanas per babina nepradetu musht" atmetus sankaba, ish vietos, prie > kokiu 5krpm... Bet kaip suprantu shita mashina apskaichiuota "perkrovoms" ir > turetu jas laikyti... Variklis sukasi virsh 7krpm. Stabdzhiai geri ir > dideli - stabdzhiu suportai "Girling", stabdzhiu diskai bei kalades - brembo > (ant dvieju priekiniu ratu eina 8!!! stabdzhiu kaladeles - po keturias ant > vieno rato). > AIR BAG'ai berods vietoj, ish triju, berods irgi nesuvirinta. Karbonas > salone - tikras. > Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis ten > vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia knygute) apie > shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir kaip ji atjungti > jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - kas ten netaip buna su > 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) atjungi ABS'a?). Quattro > sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska valdo kompas. > Ai, beje - ishkart atsiprashau jeigu ka akinsiu: pirmoji "Xenonu" karta - > nera jokiu apiplovimu ar levelingo kontroles (shvietimo aukshtis > reguliuojasi "ratuku" ish salono). > > -- > kiSLOTHnik > Quattro GmbH Q1 > > >