brangu labai casco pasirinkai. as moku ~2000, o verte paskaiciuota ~60.000 o ir dalys brangesnes ir valit labiau "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message news:h15b1t$dd1$1@trimpas.omnitel.net... > Civilke 150lt, uzh tris menesius :P > Casco 1500-2000lt > Mashinos verte ~19klt, II apsaugos lygis. > > -- > kiSLOTHnik > Quattro GmbH Q1 > > > "TomS" <ner@ner.ner> wrote in message > news:h159bm$afp$1@trimpas.omnitel.net... >> beje, kiek civiline ir kasko (jei draudei) ? :) >> >> "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message >> news:h152h4$uic$1@trimpas.omnitel.net... >>> Pasigirsiu... >>> Signacha apgrejd: pilkas sheimyninis universalas - numeris 823 ish 952. >>> http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/audi_s6_plus_universalas_1997/01/16070117 >>> Daugiau nuotrauku binaruose. >>> >>> Kebulo numeris prasideda WUA - kas reishkia, kad mashinos gamintojas ne >>> Audi, o "quattro GmbH" (jeigu kam idomu - daugiau informacijos chia >>> http://www.s6plus.de/eIndex.htm), del ko anais laikais, kaikurie "audi" >>> servisai siusdavo shitas mashinas toli ir ilgam, motyvuodami tuom, kad >>> jie atstovauja "audi" o ne "quattro" :| >>> Gerai ishlaikyta - stovis kaip 12 metu mashinai visai neblogas. Rida >>> ~210kkm (panashu i teisybe). Mashina ish italijos, nepilni metai >>> lietuvoje (daugiau prastovejusi negu vazhineta). Pas mane irgi bus >>> mashina "dlia dushy" - sekmadieniais i bazhnychia vazhineti :P >>> Po tiburono nesijauchia kad valyt (pasizhiuri i spidometra ir apsiramini >>> :P), didele barzha plaukiojanti po kelia (padangos 255/40, kaip sake >>> mano pusbrolis "su shitom padangom, bijok lietaus ir zhvyro" Federal 595 >>> RS), vairavimas aishku ne kaip tojotos :), bet per vaira pareina >>> mazhokai feedback'o (manau kad pakeitus padangas i kokias 225-235 >>> reikalai pageretu "ish esmes") vairas sukiojasi daug ir lengvai. Kolkas >>> pojuchiai tokie, kad - ne mano stiliaus mashina... Bet nieko, gal >>> priprasiu :P >>> Kuro sanaudos dideles bet ne shokiruojanchios (velgi - pripratau prie >>> tiburono 13-15ltr/100km). Vazhiuoja smagiai (240kW), kol dar ash prie >>> jos nepriprates, tai prisibijau "vashka spaust". Juo labiau baisu, kad >>> koks "kardanas per babina nepradetu musht" atmetus sankaba, ish vietos, >>> prie kokiu 5krpm... Bet kaip suprantu shita mashina apskaichiuota >>> "perkrovoms" ir turetu jas laikyti... Variklis sukasi virsh 7krpm. >>> Stabdzhiai geri ir dideli - stabdzhiu suportai "Girling", stabdzhiu >>> diskai bei kalades - brembo (ant dvieju priekiniu ratu eina 8!!! >>> stabdzhiu kaladeles - po keturias ant vieno rato). >>> AIR BAG'ai berods vietoj, ish triju, berods irgi nesuvirinta. Karbonas >>> salone - tikras. >>> Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis >>> ten vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia >>> knygute) apie shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir >>> kaip ji atjungti jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - kas >>> ten netaip buna su 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) >>> atjungi ABS'a?). Quattro sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska valdo >>> kompas. >>> Ai, beje - ishkart atsiprashau jeigu ka akinsiu: pirmoji "Xenonu" >>> karta - nera jokiu apiplovimu ar levelingo kontroles (shvietimo aukshtis >>> reguliuojasi "ratuku" ish salono). >>> >>> -- >>> kiSLOTHnik >>> Quattro GmbH Q1 >>> >>> >>> >> >> > >