Civilke 150lt, uzh tris menesius :P Casco 1500-2000lt Mashinos verte ~19klt, II apsaugos lygis. -- kiSLOTHnik Quattro GmbH Q1 "TomS" <ner@ner.ner> wrote in message news:h159bm$afp$1@trimpas.omnitel.net... > beje, kiek civiline ir kasko (jei draudei) ? :) > > "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message > news:h152h4$uic$1@trimpas.omnitel.net... >> Pasigirsiu... >> Signacha apgrejd: pilkas sheimyninis universalas - numeris 823 ish 952. >> http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/audi_s6_plus_universalas_1997/01/16070117 >> Daugiau nuotrauku binaruose. >> >> Kebulo numeris prasideda WUA - kas reishkia, kad mashinos gamintojas ne >> Audi, o "quattro GmbH" (jeigu kam idomu - daugiau informacijos chia >> http://www.s6plus.de/eIndex.htm), del ko anais laikais, kaikurie "audi" >> servisai siusdavo shitas mashinas toli ir ilgam, motyvuodami tuom, kad >> jie atstovauja "audi" o ne "quattro" :| >> Gerai ishlaikyta - stovis kaip 12 metu mashinai visai neblogas. Rida >> ~210kkm (panashu i teisybe). Mashina ish italijos, nepilni metai >> lietuvoje (daugiau prastovejusi negu vazhineta). Pas mane irgi bus >> mashina "dlia dushy" - sekmadieniais i bazhnychia vazhineti :P >> Po tiburono nesijauchia kad valyt (pasizhiuri i spidometra ir apsiramini >> :P), didele barzha plaukiojanti po kelia (padangos 255/40, kaip sake mano >> pusbrolis "su shitom padangom, bijok lietaus ir zhvyro" Federal 595 RS), >> vairavimas aishku ne kaip tojotos :), bet per vaira pareina mazhokai >> feedback'o (manau kad pakeitus padangas i kokias 225-235 reikalai >> pageretu "ish esmes") vairas sukiojasi daug ir lengvai. Kolkas pojuchiai >> tokie, kad - ne mano stiliaus mashina... Bet nieko, gal priprasiu :P >> Kuro sanaudos dideles bet ne shokiruojanchios (velgi - pripratau prie >> tiburono 13-15ltr/100km). Vazhiuoja smagiai (240kW), kol dar ash prie jos >> nepriprates, tai prisibijau "vashka spaust". Juo labiau baisu, kad koks >> "kardanas per babina nepradetu musht" atmetus sankaba, ish vietos, prie >> kokiu 5krpm... Bet kaip suprantu shita mashina apskaichiuota "perkrovoms" >> ir turetu jas laikyti... Variklis sukasi virsh 7krpm. Stabdzhiai geri ir >> dideli - stabdzhiu suportai "Girling", stabdzhiu diskai bei kalades - >> brembo (ant dvieju priekiniu ratu eina 8!!! stabdzhiu kaladeles - po >> keturias ant vieno rato). >> AIR BAG'ai berods vietoj, ish triju, berods irgi nesuvirinta. Karbonas >> salone - tikras. >> Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis >> ten vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia >> knygute) apie shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir kaip >> ji atjungti jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - kas ten >> netaip buna su 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) atjungi >> ABS'a?). Quattro sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska valdo kompas. >> Ai, beje - ishkart atsiprashau jeigu ka akinsiu: pirmoji "Xenonu" karta - >> nera jokiu apiplovimu ar levelingo kontroles (shvietimo aukshtis >> reguliuojasi "ratuku" ish salono). >> >> -- >> kiSLOTHnik >> Quattro GmbH Q1 >> >> >> > >