*arba centras, arba ir centras ir galas blokuodavosi. "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message news:h15aes$cc2$1@trimpas.omnitel.net... > "Algis" <algisas@freemail.lt> wrote in message >> Pas tave yra mechaninis centrinis diff'as kurio joks kompas nevaldo. >> Ir yra priekinio ir galinio diff'o imitacija stabdziu pagalba. >> T.y. masina pati stabdo prasisukancius ratus. > > Gal gali "kaip zhaliam" paaishkinti - chia gerai ar blogai? > >> ABS'a atjungus priekyje ir gale pasidaro visiskai laisvi diff'ai. >> Centrinis lieka toks koks ir buvo. > > Sorry, bet persenai/ per trumpai quattrine turejau - daug ko ir > nezhinojau, kaika ir pamirshau :( > Gal ir shita dalyka gali "ant pirshtu" paaishkint please? > >> Karta senesniame quattro - centrinis diff'as toks pats. >> Priekine asis visiskai laisva. >> Galine asi galima paspaudus mygtuka uzblokuoti 100% (iki 25 km/h, paskui >> atsijungia), arba palikti visiskai laisva. > > Priesh metus kokius 7-8 turejau ashtuompenktu A90Q, tai ten blokuodavosi > arba priekis arba galas (shiuo atveju varomaisiais tapdavo 3 ratai). > > -- > kiSLOTHnik > Quattro GmbH Q1 > >> >>>> Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis >>>> ten vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia >>>> knygute) apie shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir >>>> kaip ji atjungti jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - >>>> kas ten netaip buna su 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) >>>> atjungi ABS'a?). Quattro sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska >>>> valdo kompas. > >