"Algis" <algisas@freemail.lt> wrote in message > Pas tave yra mechaninis centrinis diff'as kurio joks kompas nevaldo. > Ir yra priekinio ir galinio diff'o imitacija stabdziu pagalba. > T.y. masina pati stabdo prasisukancius ratus. Gal gali "kaip zhaliam" paaishkinti - chia gerai ar blogai? > ABS'a atjungus priekyje ir gale pasidaro visiskai laisvi diff'ai. > Centrinis lieka toks koks ir buvo. Sorry, bet persenai/ per trumpai quattrine turejau - daug ko ir nezhinojau, kaika ir pamirshau :( Gal ir shita dalyka gali "ant pirshtu" paaishkint please? > Karta senesniame quattro - centrinis diff'as toks pats. > Priekine asis visiskai laisva. > Galine asi galima paspaudus mygtuka uzblokuoti 100% (iki 25 km/h, paskui > atsijungia), arba palikti visiskai laisva. Priesh metus kokius 7-8 turejau ashtuompenktu A90Q, tai ten blokuodavosi arba priekis arba galas (shiuo atveju varomaisiais tapdavo 3 ratai). -- kiSLOTHnik Quattro GmbH Q1 > >>> Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis >>> ten vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia >>> knygute) apie shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir >>> kaip ji atjungti jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - kas >>> ten netaip buna su 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) >>> atjungi ABS'a?). Quattro sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska valdo >>> kompas.