deja, rašo, kad yra kažkoks tarpinių bugas iki 2007-10. On 2014-03-12 16:30, Dainiushas wrote: > kita vertus, prie 500kkm ridos, jau reikia pradėt gilintis ne į modelio, > o konkretaus egzemplioriaus bėdas :) > > On 2014.03.12 15:43, VaidasB wrote: >> Dėkui. >> Koks variklis? 130kw nerekomendavo man. 110 sakė žiūrėt. Kiek suprantu >> tas be DPF eina iki tam tikrų metų. >> skaičiau forumuose, kad verkia dėl galvos tarpinių prapūstų. >> >> On 2014-03-12 15:29, spakainas wrote: >>> Kad jau niekas nerašo, tai aš pasisakysiu: >>> Avensis II nuo 2006 (po atnaujinimo). Nelabai yr kam gest. Pakaba >>> specialiai Lietuvos keliam pritaikyta - pats turiu, tik sedaną, tai >>> pirmi požymiai pradėjo dabar lyst - skaitliukas jau virš 260 rodo. >>> Dėl vadeliojimo tai tipiškai tojotiška - minkšta su visais to pliusais >>> ir minusais. Bet kad būtų kažkas labai blogai su stabilumu tai irgi >>> nepasakyčiau. >>> Garso izoliacija tikrai nebloga, ir durelėse ir dugne prifarširuota >>> normaliai. Net ir nuo variklio skyriaus užizoliuota - gana komfortiška >>> važiuot. >>> Niekas nerūdyja, absoliučiai. Duslintuvas ir tas padoriai atrodo, nors >>> maniškė 2005 gamybos. Čia didelis pliusas mūsų klimatui. >>> Ikifeisliftinėse buvo bėdų su priekiniais žibintais - patamsėdavo su >>> laiku. >>> D-cat brangūs ir jautrūs purkštukai, bet aš tik statoile pilu, tai kol >>> kas px - važiuoja. Su belarusiška salerka geriau neeksperimentuot. Nu ir >>> suodžių filtras prabangiai kainuoja, bet pagydomas visiem laikam už >>> 1klt. >>> Per 5+ metų ir 150k ridos Lt keliais nė karto niekas skydely nedegė, nė >>> kart nesustojau taip kad nebegalėčiau važiuot. Buvo smulkmenų kažkokių - >>> iš rimtesnių tai: guminę tarpinę į turbiną įtraukė (keisdami oro filtrą >>> kreivai uždėjo). Vieno rato guolį keičiau (bet jį suėdė Melga, pardavę >>> vieną ratlankį su mažesniais tarpais tarp skylių, ko pasekoj visad biškį >>> vibruodavo. Kažkaip sunkiai jis užsimaudavo, pamačiau tik kai jau >>> pardavinėjau ratus po kelių metų). Dar buvo kelių purkštukų tarpines >>> pramušę, kainavo keli šimtai lt, ir egr reikėjo valyt kartą. >>> Aij prisiminiau - yra silpna vieta: gale stabilizatoriaus įvorės, šitas >>> jau teko keist, nes atlaiko tik kokį ~100kkm, o gal ir mažiau. >>> Na ir daugiau tai einami remontai. >>> Apie benzininius nieko nežinau. >>> >>> 2014.03.12 09:26, VaidasB rašė: >>>> Į ką šiais laikais verta žiūrėt, perkant kokį tai universalą? Dėl >>>> vienatūrio neesu tikras ar noriu. Benzas/dyzelis didelio skirtumo nėr. >>>> Dujint neplanuoju. Norisi važinėt ne į servisus. >>>> >>>> Nedomina prancūzai, italai ir bnv. >>>> >>>> Ačiū >