tiek, kad dar nixuja problemos neishtaisytos. "911" <911@gmail.com> wrote in message news:lfsleb$ag8$1@trimpas.omnitel.net... > pats tu nesusipratimas ;) > 2.0d su istaisytom problemom yra labai geras ekonomiskas bmw kurinys. > > "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message > news:lfs518$sbd$1@trimpas.omnitel.net... >> Na bet kaip, pvz yr čia darbe E90 ikifeisliftinis su 120kw dulitriniu. >> Tvarkingas, gražus. Bet jei taip lygint grynai variklio darbą ir keliamą >> triukšmą salone, tai dar labai didelis klausimas kuris tyliau, ar šitas >> ar tajotos dcatas. >> Na o baigiant reiktų paminėt, kad bmw i4 yra nesusipratimas, reiktų imt >> i6, o tada jau iš principo nebėr ką lygint. >> >> 2014.03.13 11:40, Dainiushas rašė: >>> na teisybės dėlei reikia pasakyt, kad pasitaiko dapistų 100kW dvilitrių, >>> kurie kalatojasi kaip traktoriai, bet tai nugi nebūtina su sugedusiais >>> lygint :). >>> >>> On 2014.03.13 11:37, spakainas wrote: >>>> šita vieta ir man patiko :D >>>> >>>> 2014.03.13 11:34, Dainiushas rašė: >>>>> apie benvus tai užlankstei :) >>>>> >>>>> On 2014.03.13 11:27, upskaskykas wrote: >>>>>> Dar viena laiminga istorija su toyota: >>>>>> >>>>>> 04 avensis universalas D4D 2.0. Penkti metai pas mane ir 50kkm. Jei >>>>>> kaladeliu, akumo ir tepalu neskaiciuojam tai finansiskai nukentejau >>>>>> tik del >>>>>> galiniu stabilizatoriaus traukiu po 5 Lt 2 vnt :) >>>>>> Jokiu uzsidegusiu lempuciu nemaciau. Buvo dingus trauka ir perejus i >>>>>> servisini rezima, taip pasitaike tris kartus, bet nieko nedariau - >>>>>> vaziavau >>>>>> kol atsigaudavo :). DPF nebuna. EGR pats viena kart prasivaliau, nes >>>>>> forume >>>>>> visi tik ta ir daro, tai ir as nuo bandos neatsilikau :) nors >>>>>> uzstriges >>>>>> nebuvo. >>>>>> kas nemates tojotu seda is dizelijiuopeliu ar benvu sako dirba kaip >>>>>> benzinas - jokiu vibraciju ar traktoriams budingo garso. >>>