Tema: Re: Patikimas ðeimyninis auto iki 30k lt
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-03-13 11:34:43
apie benvus tai užlankstei :)

On 2014.03.13 11:27, upskaskykas wrote:
> Dar viena laiminga istorija su toyota:
>
> 04 avensis universalas D4D 2.0. Penkti metai pas mane ir 50kkm. Jei
> kaladeliu, akumo ir tepalu neskaiciuojam tai finansiskai nukentejau tik del
> galiniu stabilizatoriaus traukiu po 5 Lt 2 vnt :)
> Jokiu uzsidegusiu lempuciu nemaciau. Buvo dingus trauka ir perejus i
> servisini rezima, taip pasitaike tris kartus, bet nieko nedariau - vaziavau
> kol atsigaudavo :). DPF nebuna. EGR pats viena kart prasivaliau, nes forume
> visi tik ta ir daro, tai ir as nuo bandos neatsilikau :) nors uzstriges
> nebuvo.
> kas nemates tojotu seda is dizelijiuopeliu ar benvu sako dirba kaip
> benzinas - jokiu vibraciju ar traktoriams budingo garso.
>
>
>
>
> "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message
> news:lfpng9$iar$1@trimpas.omnitel.net...
>> Kad jau niekas neraðo, tai að pasisakysiu:
>> Avensis II nuo 2006 (po atnaujinimo). Nelabai yr kam gest. Pakaba
>> specialiai Lietuvos keliam pritaikyta - pats turiu, tik sedanà, tai pirmi
>> poþymiai pradëjo dabar lyst - skaitliukas jau virð 260 rodo.
>> Dël vadeliojimo tai tipiðkai tojotiðka - minkðta su visais to pliusais ir
>> minusais. Bet kad bûtø kaþkas labai blogai su stabilumu tai irgi
>> nepasakyèiau.
>> Garso izoliacija tikrai nebloga, ir durelëse ir dugne prifarðiruota
>> normaliai. Net ir nuo variklio skyriaus uþizoliuota - gana komfortiðka
>> vaþiuot.
>> Niekas nerûdyja, absoliuèiai. Duslintuvas ir tas padoriai atrodo, nors
>> maniðkë 2005 gamybos. Èia didelis pliusas mûsø klimatui.
>> Ikifeisliftinëse buvo bëdø su priekiniais þibintais - patamsëdavo su
>> laiku.
>> D-cat brangûs ir jautrûs purkðtukai, bet að tik statoile pilu, tai kol kas
>> px - vaþiuoja. Su belarusiðka salerka geriau neeksperimentuot. Nu ir
>> suodþiø filtras prabangiai kainuoja, bet pagydomas visiem laikam uþ 1klt.
>> Per 5+ metø ir 150k ridos Lt keliais në karto niekas skydely nedegë, në
>> kart nesustojau taip kad nebegalëèiau vaþiuot. Buvo smulkmenø kaþkokiø -
>> ið rimtesniø tai: guminæ tarpinæ á turbinà átraukë (keisdami oro filtrà
>> kreivai uþdëjo). Vieno rato guolá keièiau (bet já suëdë Melga, pardavæ
>> vienà ratlanká su maþesniais tarpais tarp skyliø, ko pasekoj visad biðká
>> vibruodavo. Kaþkaip sunkiai jis uþsimaudavo, pamaèiau tik kai jau
>> pardavinëjau ratus po keliø metø). Dar buvo keliø purkðtukø tarpines
>> pramuðæ, kainavo keli ðimtai lt, ir egr reikëjo valyt kartà.
>> Aij prisiminiau - yra silpna vieta: gale stabilizatoriaus ávorës, ðitas
>> jau teko keist, nes atlaiko tik koká ~100kkm, o gal ir maþiau.
>> Na ir daugiau tai einami remontai.
>> Apie benzininius nieko neþinau.
>>
>> 2014.03.12 09:26, VaidasB raðë:
>>> Á kà ðiais laikais verta þiûrët, perkant koká tai universalà?  Dël
>>> vienatûrio neesu tikras ar noriu. Benzas/dyzelis didelio skirtumo nër.
>>> Dujint neplanuoju. Norisi vaþinët ne á servisus.
>>>
>>> Nedomina prancûzai, italai ir bnv.
>>>
>>> Aèiû
>
>