Tema: Re: Patikimas šeimyninis auto iki 30k lt
Autorius: upskaskykas
Data: 2014-03-13 11:27:56
Dar viena laiminga istorija su toyota:

04 avensis universalas D4D 2.0. Penkti metai pas mane ir 50kkm. Jei 
kaladeliu, akumo ir tepalu neskaiciuojam tai finansiskai nukentejau tik del 
galiniu stabilizatoriaus traukiu po 5 Lt 2 vnt :)
Jokiu uzsidegusiu lempuciu nemaciau. Buvo dingus trauka ir perejus i 
servisini rezima, taip pasitaike tris kartus, bet nieko nedariau - vaziavau 
kol atsigaudavo :). DPF nebuna. EGR pats viena kart prasivaliau, nes forume 
visi tik ta ir daro, tai ir as nuo bandos neatsilikau :) nors uzstriges 
nebuvo.
kas nemates tojotu seda is dizelijiuopeliu ar benvu sako dirba kaip 
benzinas - jokiu vibraciju ar traktoriams budingo garso.




"spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message 
news:lfpng9$iar$1@trimpas.omnitel.net...
> Kad jau niekas nerašo, tai aš pasisakysiu:
> Avensis II nuo 2006 (po atnaujinimo). Nelabai yr kam gest. Pakaba 
> specialiai Lietuvos keliam pritaikyta - pats turiu, tik sedaną, tai pirmi 
> požymiai pradėjo dabar lyst - skaitliukas jau virš 260 rodo.
> Dėl vadeliojimo tai tipiškai tojotiška - minkšta su visais to pliusais ir 
> minusais. Bet kad būtų kažkas labai blogai su stabilumu tai irgi 
> nepasakyčiau.
> Garso izoliacija tikrai nebloga, ir durelėse ir dugne prifarširuota 
> normaliai. Net ir nuo variklio skyriaus užizoliuota - gana komfortiška 
> važiuot.
> Niekas nerūdyja, absoliučiai. Duslintuvas ir tas padoriai atrodo, nors 
> maniškė 2005 gamybos. Čia didelis pliusas mūsų klimatui.
> Ikifeisliftinėse buvo bėdų su priekiniais žibintais - patamsėdavo su 
> laiku.
> D-cat brangūs ir jautrūs purkštukai, bet aš tik statoile pilu, tai kol kas 
> px - važiuoja. Su belarusiška salerka geriau neeksperimentuot. Nu ir 
> suodžių filtras prabangiai kainuoja, bet pagydomas visiem laikam už 1klt.
> Per 5+ metų ir 150k ridos Lt keliais nė karto niekas skydely nedegė, nė 
> kart nesustojau taip kad nebegalėčiau važiuot. Buvo smulkmenų kažkokių - 
> iš rimtesnių tai: guminę tarpinę į turbiną įtraukė (keisdami oro filtrą 
> kreivai uždėjo). Vieno rato guolį keičiau (bet jį suėdė Melga, pardavę 
> vieną ratlankį su mažesniais tarpais tarp skylių, ko pasekoj visad biškį 
> vibruodavo. Kažkaip sunkiai jis užsimaudavo, pamačiau tik kai jau 
> pardavinėjau ratus po kelių metų). Dar buvo kelių purkštukų tarpines 
> pramušę, kainavo keli šimtai lt, ir egr reikėjo valyt kartą.
> Aij prisiminiau - yra silpna vieta: gale stabilizatoriaus įvorės, šitas 
> jau teko keist, nes atlaiko tik kokį ~100kkm, o gal ir mažiau.
> Na ir daugiau tai einami remontai.
> Apie benzininius nieko nežinau.
>
> 2014.03.12 09:26, VaidasB rašė:
>> Į ką šiais laikais verta žiūrėt, perkant kokį tai universalą?  Dėl
>> vienatūrio neesu tikras ar noriu. Benzas/dyzelis didelio skirtumo nėr.
>> Dujint neplanuoju. Norisi važinėt ne į servisus.
>>
>> Nedomina prancūzai, italai ir bnv.
>>
>> Ačiū