Dar viena laiminga istorija su toyota: 04 avensis universalas D4D 2.0. Penkti metai pas mane ir 50kkm. Jei kaladeliu, akumo ir tepalu neskaiciuojam tai finansiskai nukentejau tik del galiniu stabilizatoriaus traukiu po 5 Lt 2 vnt :) Jokiu uzsidegusiu lempuciu nemaciau. Buvo dingus trauka ir perejus i servisini rezima, taip pasitaike tris kartus, bet nieko nedariau - vaziavau kol atsigaudavo :). DPF nebuna. EGR pats viena kart prasivaliau, nes forume visi tik ta ir daro, tai ir as nuo bandos neatsilikau :) nors uzstriges nebuvo. kas nemates tojotu seda is dizelijiuopeliu ar benvu sako dirba kaip benzinas - jokiu vibraciju ar traktoriams budingo garso. "spakainas" <spakainas@mail.ru> wrote in message news:lfpng9$iar$1@trimpas.omnitel.net... > Kad jau niekas nerašo, tai aš pasisakysiu: > Avensis II nuo 2006 (po atnaujinimo). Nelabai yr kam gest. Pakaba > specialiai Lietuvos keliam pritaikyta - pats turiu, tik sedaną, tai pirmi > požymiai pradėjo dabar lyst - skaitliukas jau virš 260 rodo. > Dėl vadeliojimo tai tipiškai tojotiška - minkšta su visais to pliusais ir > minusais. Bet kad būtų kažkas labai blogai su stabilumu tai irgi > nepasakyčiau. > Garso izoliacija tikrai nebloga, ir durelėse ir dugne prifarširuota > normaliai. Net ir nuo variklio skyriaus užizoliuota - gana komfortiška > važiuot. > Niekas nerūdyja, absoliučiai. Duslintuvas ir tas padoriai atrodo, nors > maniškė 2005 gamybos. Čia didelis pliusas mūsų klimatui. > Ikifeisliftinėse buvo bėdų su priekiniais žibintais - patamsėdavo su > laiku. > D-cat brangūs ir jautrūs purkštukai, bet aš tik statoile pilu, tai kol kas > px - važiuoja. Su belarusiška salerka geriau neeksperimentuot. Nu ir > suodžių filtras prabangiai kainuoja, bet pagydomas visiem laikam už 1klt. > Per 5+ metų ir 150k ridos Lt keliais nė karto niekas skydely nedegė, nė > kart nesustojau taip kad nebegalėčiau važiuot. Buvo smulkmenų kažkokių - > iš rimtesnių tai: guminę tarpinę į turbiną įtraukė (keisdami oro filtrą > kreivai uždėjo). Vieno rato guolį keičiau (bet jį suėdė Melga, pardavę > vieną ratlankį su mažesniais tarpais tarp skylių, ko pasekoj visad biškį > vibruodavo. Kažkaip sunkiai jis užsimaudavo, pamačiau tik kai jau > pardavinėjau ratus po kelių metų). Dar buvo kelių purkštukų tarpines > pramušę, kainavo keli šimtai lt, ir egr reikėjo valyt kartą. > Aij prisiminiau - yra silpna vieta: gale stabilizatoriaus įvorės, šitas > jau teko keist, nes atlaiko tik kokį ~100kkm, o gal ir mažiau. > Na ir daugiau tai einami remontai. > Apie benzininius nieko nežinau. > > 2014.03.12 09:26, VaidasB rašė: >> Į ką šiais laikais verta žiūrėt, perkant kokį tai universalą? Dėl >> vienatūrio neesu tikras ar noriu. Benzas/dyzelis didelio skirtumo nėr. >> Dujint neplanuoju. Norisi važinėt ne į servisus. >> >> Nedomina prancūzai, italai ir bnv. >> >> Ačiū