Kol KEdas kalba apie dviračius, tai viskas ok, bet jei prada nuklysti į lankas, tai siaubas. Pvz. "Negalima rekonstruoti gatvių, jei tai padidina automobiliu srauto pralaidumą", arba "Gatvės kažkur ten Olandijoje siaurinamos, kad mažiau automobilių pravažiuotų". Kedai, 1. Jei bus sumažintas gatvės pralaidumas ten kur yra kelionės tikslas, tai vis tiek žmonės važiuos, tik daugiau laiko praleis kelyje bei atitinkamai daugiau teršalų bus išmesta į orą. Išeitis - aplinkelis, didesnis pralaidumas arba tikslo (pvz biurų) iškėlimas į nuošalesnes vietas. 2. Vilnius iš esmės yra nepalankioje geografinėje padėtyje dviračių transportui. Sezonas trunka kelis mėnesius, o pati vietovė yra labai kalnuota. p.s Pritariu, kad dviračių takų reikia ir kad dviračių takas, tai ne teplionė ant šaligatvio. > yra ir irasas > http://www.ziniuradijas.lt/epizodas/2014/04/10/prie-pietu-stalo/31872 > > "Yvl" <chiornyj@bumer.lt> wrote in message > news:li5pol$en4$1@trimpas.omnitel.net... >> right now >> http://www.ziniuradijas.lt/ - yra ir ivdeo transliacija >> >> -- >