Viską taip gerai žinai, ale tavęs į laidą nepakvietė (kažin kodėl?). Būtum viską teisingai išrišęs. :) Beje, gal gali nurodyti kur pamatyti tuos taršos parametrus apie kuriuos kalbi ir paaiškinti kodėl Vilniuje, skirtingai nuo Europos, palei gatves cheminės taršos praktiškai nėra, o štai triukšmo – viršija normas? Vitas rašė: > 1. Jei bus sumažintas gatvės pralaidumas ten kur yra kelionės tikslas, > tai vis tiek žmonės važiuos, tik daugiau laiko praleis kelyje bei > atitinkamai daugiau teršalų bus išmesta į orą. Išeitis - aplinkelis, > didesnis pralaidumas arba tikslo (pvz biurų) iškėlimas į nuošalesnes > vietas. Jei nebus kur palikti mašiną – nevažiuos. Ne paslaptis, kad 4-ame aukšte prie ofiso durų retai kada pamatysi stovinčius automobilius. > 2. Vilnius iš esmės yra nepalankioje geografinėje padėtyje dviračių > transportui. Sezonas trunka kelis mėnesius, o pati vietovė yra labai > kalnuota. Pasakyk tai Trondheimo, Helsinkio ar Stokholmo gyventojams. Jie, matyt, nežino kokios bėdos juos kamuoja. :P