Tema: Re: gerb. patarejas radijoj
Autorius: KEdas
Data: 2014-04-10 16:20:32
Viską taip gerai žinai, ale tavęs į laidą nepakvietė (kažin kodėl?). 
Būtum viską teisingai išrišęs. :)

Beje, gal gali nurodyti kur pamatyti tuos taršos parametrus apie kuriuos 
kalbi ir paaiškinti kodėl Vilniuje, skirtingai nuo Europos, palei gatves 
cheminės taršos praktiškai nėra, o štai triukšmo – viršija normas?

Vitas rašė:
> 1. Jei bus sumažintas gatvės pralaidumas ten kur yra kelionės tikslas, 
> tai vis tiek žmonės važiuos, tik daugiau laiko praleis kelyje bei 
> atitinkamai daugiau teršalų bus išmesta į orą. Išeitis - aplinkelis,  
> didesnis pralaidumas arba tikslo (pvz biurų) iškėlimas į nuošalesnes 
> vietas.

Jei nebus kur palikti mašiną – nevažiuos. Ne paslaptis, kad 4-ame aukšte 
prie ofiso durų retai kada pamatysi stovinčius automobilius.

> 2. Vilnius iš esmės yra nepalankioje geografinėje padėtyje dviračių 
> transportui. Sezonas trunka kelis mėnesius, o pati vietovė yra labai 
> kalnuota. 

Pasakyk tai Trondheimo, Helsinkio ar Stokholmo gyventojams. Jie, matyt, 
nežino kokios bėdos juos kamuoja. :P