Emm, gal nereikia už visą Europą šnekėt - kad ten triukšmo mažiau. Vilnius kaip tik tylus provincijos miestukas palyginus su Europos sostinėmis. Ir rice-boy'ju bei kitų tunerių mada jau gerokai priblėsusi. O šiaip tai, geras garsas iš duslintuvo reikalingas, kad paaugliai ir studentija su kapišonais ir ausinėmis, įbedę akis į savo smartus ir einantys nesidairant per perėją, bent išgirstų artėjantį automobilį. "KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:li65r0$rkq$1@trimpas.omnitel.net... > Viską taip gerai žinai, ale tavęs į laidą nepakvietė (kažin kodėl?). Būtum > viską teisingai išrišęs. :) > > Beje, gal gali nurodyti kur pamatyti tuos taršos parametrus apie kuriuos > kalbi ir paaiškinti kodėl Vilniuje, skirtingai nuo Europos, palei gatves > cheminės taršos praktiškai nėra, o štai triukšmo – viršija normas? > > Vitas rašė: >> 1. Jei bus sumažintas gatvės pralaidumas ten kur yra kelionės tikslas, >> tai vis tiek žmonės važiuos, tik daugiau laiko praleis kelyje bei >> atitinkamai daugiau teršalų bus išmesta į orą. Išeitis - aplinkelis, >> didesnis pralaidumas arba tikslo (pvz biurų) iškėlimas į nuošalesnes >> vietas. > > Jei nebus kur palikti mašiną – nevažiuos. Ne paslaptis, kad 4-ame aukšte > prie ofiso durų retai kada pamatysi stovinčius automobilius. > >> 2. Vilnius iš esmės yra nepalankioje geografinėje padėtyje dviračių >> transportui. Sezonas trunka kelis mėnesius, o pati vietovė yra labai >> kalnuota. > > Pasakyk tai Trondheimo, Helsinkio ar Stokholmo gyventojams. Jie, matyt, > nežino kokios bėdos juos kamuoja. :P