Tema: Re: gerb. patarejas radijoj
Autorius: Doxlas
Data: 2014-04-10 16:29:49
Emm, gal nereikia už visą Europą šnekėt - kad ten triukšmo mažiau. Vilnius 
kaip tik tylus provincijos miestukas palyginus su Europos sostinėmis. Ir 
rice-boy'ju bei kitų tunerių mada jau gerokai priblėsusi. O šiaip tai, geras 
garsas iš duslintuvo reikalingas, kad paaugliai ir studentija su kapišonais 
ir ausinėmis, įbedę akis į savo smartus ir einantys nesidairant per perėją, 
bent išgirstų artėjantį automobilį.

"KEdas" <non@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
news:li65r0$rkq$1@trimpas.omnitel.net...
> Viską taip gerai žinai, ale tavęs į laidą nepakvietė (kažin kodėl?). Būtum 
> viską teisingai išrišęs. :)
>
> Beje, gal gali nurodyti kur pamatyti tuos taršos parametrus apie kuriuos 
> kalbi ir paaiškinti kodėl Vilniuje, skirtingai nuo Europos, palei gatves 
> cheminės taršos praktiškai nėra, o štai triukšmo – viršija normas?
>
> Vitas rašė:
>> 1. Jei bus sumažintas gatvės pralaidumas ten kur yra kelionės tikslas, 
>> tai vis tiek žmonės važiuos, tik daugiau laiko praleis kelyje bei 
>> atitinkamai daugiau teršalų bus išmesta į orą. Išeitis - aplinkelis, 
>> didesnis pralaidumas arba tikslo (pvz biurų) iškėlimas į nuošalesnes 
>> vietas.
>
> Jei nebus kur palikti mašiną – nevažiuos. Ne paslaptis, kad 4-ame aukšte 
> prie ofiso durų retai kada pamatysi stovinčius automobilius.
>
>> 2. Vilnius iš esmės yra nepalankioje geografinėje padėtyje dviračių 
>> transportui. Sezonas trunka kelis mėnesius, o pati vietovė yra labai 
>> kalnuota.
>
> Pasakyk tai Trondheimo, Helsinkio ar Stokholmo gyventojams. Jie, matyt, 
> nežino kokios bėdos juos kamuoja. :P