Mano kuklia nuomone reduktorius (t.y. jo duju pralaidumas) parenkamas pagal variklio kubatura o ne pagal cilindru skaiciu. "klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message news:lmc8j4$edj$1@trimpas.omnitel.net... > Padekit susigaudyt situacijoje. > Masinoj buvo kazkuris is siu duju reduktoriu 67R-01 4066: > http://www.tomasetto.com/a_eng_35_1.html > Kaip suzinot kuris butent variantas is tu triju sumontuotas? > > Klausiu, nes BRC pamate ta reduktoriu ir is kart sako "cia ne toks > priklauso, sitas skirtas keturcilindriams varikliams". Nu pasakiau, kad > jeigu jau taip, tai tegul pakeicia, i toki, koks priklauso. Bet dabar > googlinu ir pasidare nebeaisku ar buvo tolko ji keist, nes kazkaip man lyg > sviecia, kad teisinga pakeite i kita neaisku kuo teisingesni (idejo Shark > 1500, 67R-010951). > http://www.autogaz-alex.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=194:50-sharken&catid=22:reducers&Itemid=133&lang=en > > Ir ar teisingu vamzdeliu dujos atvestos is baliono i reduktoriu, 6mm > vidus. > > P.S. variklis 4.0L, 6 cilindru eileje, 166kW (223AG).