i cyl skaiciu taip pat ziurima, turbut netgi labiausiai. Yra reduktoriu parametrai, pasiziuri ir matai. "Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message news:lmfsff$pg6$1@trimpas.omnitel.net... > na greiciausiai ne, gal ziurima i kubatura ir kW, nu bet ne i cilindru > skaiciu... > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:lmfns8$ms0$2@trimpas.omnitel.net... >> bbz. o sakai tas pats eis i trilitrius 80kW ir 200kW? >> >> >> On 2014.05.31 23:09, Mikrobas wrote: >>> Sakai tas pats reduktorius eis 3l ir 1.6l varikliams jei jie abu ~80kW >>> >>> >>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>> news:lmcosb$k9t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> o gal pagal galia? >>>> >>>> >>>> On 2014.05.31 13:24, Mikrobas wrote: >>>>> Mano kuklia nuomone reduktorius (t.y. jo duju pralaidumas) parenkamas >>>>> pagal >>>>> variklio kubatura o ne pagal cilindru skaiciu. >>>>> >>>>> "klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message >>>>> news:lmc8j4$edj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Padekit susigaudyt situacijoje. >>>>>> Masinoj buvo kazkuris is siu duju reduktoriu 67R-01 4066: >>>>>> http://www.tomasetto.com/a_eng_35_1.html >>>>>> Kaip suzinot kuris butent variantas is tu triju sumontuotas? >>>>>> >>>>>> Klausiu, nes BRC pamate ta reduktoriu ir is kart sako "cia ne toks >>>>>> priklauso, sitas skirtas keturcilindriams varikliams". Nu pasakiau, >>>>>> kad >>>>>> jeigu jau taip, tai tegul pakeicia, i toki, koks priklauso. Bet dabar >>>>>> googlinu ir pasidare nebeaisku ar buvo tolko ji keist, nes kazkaip >>>>>> man >>>>>> lyg >>>>>> sviecia, kad teisinga pakeite i kita neaisku kuo teisingesni (idejo >>>>>> Shark >>>>>> 1500, 67R-010951). >>>>>> http://www.autogaz-alex.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=194:50-sharken&catid=22:reducers&Itemid=133&lang=en >>>>>> >>>>>> Ir ar teisingu vamzdeliu dujos atvestos is baliono i reduktoriu, 6mm >>>>>> vidus. >>>>>> >>>>>> P.S. variklis 4.0L, 6 cilindru eileje, 166kW (223AG). >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >