Tema: Re: Klausimas del duju irangos
Autorius: Igaliotinis
Data: 2014-06-01 22:06:28
i cyl skaiciu taip pat ziurima, turbut netgi labiausiai. Yra reduktoriu 
parametrai, pasiziuri ir matai.

"Mikrobas" <Mikrobas@one.lt> wrote in message 
news:lmfsff$pg6$1@trimpas.omnitel.net...
> na greiciausiai ne, gal ziurima i kubatura ir kW, nu bet ne i cilindru 
> skaiciu...
>
> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
> news:lmfns8$ms0$2@trimpas.omnitel.net...
>> bbz. o sakai tas pats eis i trilitrius 80kW ir 200kW?
>>
>>
>> On 2014.05.31 23:09, Mikrobas wrote:
>>> Sakai tas pats reduktorius eis 3l ir 1.6l varikliams jei jie abu ~80kW
>>>
>>>
>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>> news:lmcosb$k9t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> o gal pagal galia?
>>>>
>>>>
>>>> On 2014.05.31 13:24, Mikrobas wrote:
>>>>> Mano kuklia nuomone reduktorius (t.y. jo duju pralaidumas) parenkamas
>>>>> pagal
>>>>> variklio kubatura o ne pagal cilindru skaiciu.
>>>>>
>>>>> "klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message
>>>>> news:lmc8j4$edj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Padekit susigaudyt situacijoje.
>>>>>> Masinoj buvo kazkuris is siu duju reduktoriu 67R-01 4066:
>>>>>> http://www.tomasetto.com/a_eng_35_1.html
>>>>>> Kaip suzinot kuris butent variantas is tu triju sumontuotas?
>>>>>>
>>>>>> Klausiu, nes BRC pamate ta reduktoriu ir is kart sako "cia ne toks
>>>>>> priklauso, sitas skirtas keturcilindriams varikliams". Nu pasakiau, 
>>>>>> kad
>>>>>> jeigu jau taip, tai tegul pakeicia, i toki, koks priklauso. Bet dabar
>>>>>> googlinu ir pasidare nebeaisku ar buvo tolko ji keist, nes kazkaip 
>>>>>> man
>>>>>> lyg
>>>>>> sviecia, kad teisinga pakeite i kita neaisku kuo teisingesni (idejo
>>>>>> Shark
>>>>>> 1500, 67R-010951).
>>>>>> http://www.autogaz-alex.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=194:50-sharken&catid=22:reducers&Itemid=133&lang=en
>>>>>>
>>>>>> Ir ar teisingu vamzdeliu dujos atvestos is baliono i reduktoriu, 6mm
>>>>>> vidus.
>>>>>>
>>>>>> P.S. variklis 4.0L, 6 cilindru eileje, 166kW (223AG).
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>