na greiciausiai ne, gal ziurima i kubatura ir kW, nu bet ne i cilindru skaiciu... "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lmfns8$ms0$2@trimpas.omnitel.net... > bbz. o sakai tas pats eis i trilitrius 80kW ir 200kW? > > > On 2014.05.31 23:09, Mikrobas wrote: >> Sakai tas pats reduktorius eis 3l ir 1.6l varikliams jei jie abu ~80kW >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:lmcosb$k9t$1@trimpas.omnitel.net... >>> o gal pagal galia? >>> >>> >>> On 2014.05.31 13:24, Mikrobas wrote: >>>> Mano kuklia nuomone reduktorius (t.y. jo duju pralaidumas) parenkamas >>>> pagal >>>> variklio kubatura o ne pagal cilindru skaiciu. >>>> >>>> "klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message >>>> news:lmc8j4$edj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Padekit susigaudyt situacijoje. >>>>> Masinoj buvo kazkuris is siu duju reduktoriu 67R-01 4066: >>>>> http://www.tomasetto.com/a_eng_35_1.html >>>>> Kaip suzinot kuris butent variantas is tu triju sumontuotas? >>>>> >>>>> Klausiu, nes BRC pamate ta reduktoriu ir is kart sako "cia ne toks >>>>> priklauso, sitas skirtas keturcilindriams varikliams". Nu pasakiau, >>>>> kad >>>>> jeigu jau taip, tai tegul pakeicia, i toki, koks priklauso. Bet dabar >>>>> googlinu ir pasidare nebeaisku ar buvo tolko ji keist, nes kazkaip man >>>>> lyg >>>>> sviecia, kad teisinga pakeite i kita neaisku kuo teisingesni (idejo >>>>> Shark >>>>> 1500, 67R-010951). >>>>> http://www.autogaz-alex.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=194:50-sharken&catid=22:reducers&Itemid=133&lang=en >>>>> >>>>> Ir ar teisingu vamzdeliu dujos atvestos is baliono i reduktoriu, 6mm >>>>> vidus. >>>>> >>>>> P.S. variklis 4.0L, 6 cilindru eileje, 166kW (223AG). >>>> >>>> >>> >> >> >