Tema: Re: Klausimas del duju irangos
Autorius: Mikrobas
Data: 2014-05-31 23:09:26
Sakai tas pats reduktorius eis 3l ir 1.6l varikliams jei jie abu ~80kW


"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
news:lmcosb$k9t$1@trimpas.omnitel.net...
>o gal pagal galia?
>
>
> On 2014.05.31 13:24, Mikrobas wrote:
>> Mano kuklia nuomone reduktorius (t.y. jo duju pralaidumas) parenkamas 
>> pagal
>> variklio kubatura o ne pagal cilindru skaiciu.
>>
>> "klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message
>> news:lmc8j4$edj$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Padekit susigaudyt situacijoje.
>>> Masinoj buvo kazkuris is siu duju reduktoriu 67R-01 4066:
>>> http://www.tomasetto.com/a_eng_35_1.html
>>> Kaip suzinot kuris butent variantas is tu triju sumontuotas?
>>>
>>> Klausiu, nes BRC pamate ta reduktoriu ir is kart sako "cia ne toks
>>> priklauso, sitas skirtas keturcilindriams varikliams". Nu pasakiau, kad
>>> jeigu jau taip, tai tegul pakeicia, i toki, koks priklauso. Bet dabar
>>> googlinu ir pasidare nebeaisku ar buvo tolko ji keist, nes kazkaip man 
>>> lyg
>>> sviecia, kad teisinga pakeite i kita neaisku kuo teisingesni (idejo 
>>> Shark
>>> 1500, 67R-010951).
>>> http://www.autogaz-alex.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=194:50-sharken&catid=22:reducers&Itemid=133&lang=en
>>>
>>> Ir ar teisingu vamzdeliu dujos atvestos is baliono i reduktoriu, 6mm
>>> vidus.
>>>
>>> P.S. variklis 4.0L, 6 cilindru eileje, 166kW (223AG).
>>
>>
>