Sakai tas pats reduktorius eis 3l ir 1.6l varikliams jei jie abu ~80kW "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lmcosb$k9t$1@trimpas.omnitel.net... >o gal pagal galia? > > > On 2014.05.31 13:24, Mikrobas wrote: >> Mano kuklia nuomone reduktorius (t.y. jo duju pralaidumas) parenkamas >> pagal >> variklio kubatura o ne pagal cilindru skaiciu. >> >> "klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message >> news:lmc8j4$edj$1@trimpas.omnitel.net... >>> Padekit susigaudyt situacijoje. >>> Masinoj buvo kazkuris is siu duju reduktoriu 67R-01 4066: >>> http://www.tomasetto.com/a_eng_35_1.html >>> Kaip suzinot kuris butent variantas is tu triju sumontuotas? >>> >>> Klausiu, nes BRC pamate ta reduktoriu ir is kart sako "cia ne toks >>> priklauso, sitas skirtas keturcilindriams varikliams". Nu pasakiau, kad >>> jeigu jau taip, tai tegul pakeicia, i toki, koks priklauso. Bet dabar >>> googlinu ir pasidare nebeaisku ar buvo tolko ji keist, nes kazkaip man >>> lyg >>> sviecia, kad teisinga pakeite i kita neaisku kuo teisingesni (idejo >>> Shark >>> 1500, 67R-010951). >>> http://www.autogaz-alex.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=194:50-sharken&catid=22:reducers&Itemid=133&lang=en >>> >>> Ir ar teisingu vamzdeliu dujos atvestos is baliono i reduktoriu, 6mm >>> vidus. >>> >>> P.S. variklis 4.0L, 6 cilindru eileje, 166kW (223AG). >> >> >