bbž. o sakai tas pats eis į trilitrius 80kW ir 200kW? On 2014.05.31 23:09, Mikrobas wrote: > Sakai tas pats reduktorius eis 3l ir 1.6l varikliams jei jie abu ~80kW > > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:lmcosb$k9t$1@trimpas.omnitel.net... >> o gal pagal galia? >> >> >> On 2014.05.31 13:24, Mikrobas wrote: >>> Mano kuklia nuomone reduktorius (t.y. jo duju pralaidumas) parenkamas >>> pagal >>> variklio kubatura o ne pagal cilindru skaiciu. >>> >>> "klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message >>> news:lmc8j4$edj$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Padekit susigaudyt situacijoje. >>>> Masinoj buvo kazkuris is siu duju reduktoriu 67R-01 4066: >>>> http://www.tomasetto.com/a_eng_35_1.html >>>> Kaip suzinot kuris butent variantas is tu triju sumontuotas? >>>> >>>> Klausiu, nes BRC pamate ta reduktoriu ir is kart sako "cia ne toks >>>> priklauso, sitas skirtas keturcilindriams varikliams". Nu pasakiau, kad >>>> jeigu jau taip, tai tegul pakeicia, i toki, koks priklauso. Bet dabar >>>> googlinu ir pasidare nebeaisku ar buvo tolko ji keist, nes kazkaip man >>>> lyg >>>> sviecia, kad teisinga pakeite i kita neaisku kuo teisingesni (idejo >>>> Shark >>>> 1500, 67R-010951). >>>> http://www.autogaz-alex.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=194:50-sharken&catid=22:reducers&Itemid=133&lang=en >>>> >>>> Ir ar teisingu vamzdeliu dujos atvestos is baliono i reduktoriu, 6mm >>>> vidus. >>>> >>>> P.S. variklis 4.0L, 6 cilindru eileje, 166kW (223AG). >>> >>> >> > >