vat čia keista, bet gryna tiesa. nuo skambučio blaškosi, o nuo stabdžio šoka į tako šonus galėtų kokį tyrimą padaryti, kodėl taip skirtingai veikia :)) mano spėjimas: 1 skambučiu skambini iš toli ir žmogus nelabai suvokia iš kurios pusės tas dviratis pareina. todėl reikia laiko atsisukti, pamatyti, pagalvoti kur važiuos ir pan.. 2 kai stabdai prie pat - dviratininkas važiuos ta pačia kryptimi, garso sklidimo "kampas" yra bukesnis (žmogaus ir dviračio trajektorijos atžvilgiu) todėl lengviau suvokti iš kurios pusės dviratis atrieda.. :D 2014-07-01 16:31, S54 rašė: > pestiesiems perspeti labai gerai tinka ciuztelejimas galiniu ratu - > nereikia skambucio, pestieji issiskraido kaip zvirbliai i sonus. > > "CodeC" wrote in message news:losdt7$8sf$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2014.06.30 22:24, KEdas wrote: >> CodeC rašė: >>> tai sustabdai ir ka? vediesi dvirati paskui? >> >> Pristabdau ir aplenkiu beveik pėsčiojo greičiu, kad anam pasibaidžius >> spėčiau visai sustoti. > > nes panaudot skambuti pagal paskirti baisiai sudetinga? > siaip tai netikiu situo tavo marazmu. nes kiek teko paciam susidurti, > tai tokie neatrade skambucio mina milimetrovkem ir tikisi kad pralys. > tiek pro suaugusius tiek pro vaikus, kurie isvis neprognozuojami. > nesaugai pesciuju ir tiek, o isvartyt bandai kazkokiom nerasytom > taisyklem nesamoningom. > >>> p.s. paaiskink nx tas skambutis isvis ant dviracio tavo manymu ?:) >> >> Nežinau. Mano manymu jis nereikalingas arba reikalingas tik prieš >> lenkiant kitus dviratininkus. Pvz. Olandijoje ir Danijoje jis tikrai >> naudojamas ir reiškia „pasitraukite, noriu lenkti“. > > genialu. pries lenkiant dviratininkus skambint reikia. > pries lenkiant pesciuosius, kurie yra dar letesni - ne. >