Tema: Re: smagracio keitimas: naujas, devėtas ar restaruotas?
Autorius: Dainiushas
Data: 2014-08-04 21:29:16
na tai kitaip ir būt negali. Ahujeni gamintojai nepadaro kad amžinai 
laikytų, tai čia ne ble, alytuj Vasios paims svarkę, bulgarkę ir padarys :D

On 2014.08.04 20:44, markatas wrote:
> Garaze stovi A6 '06 su pries nepilnus metus restauruotu dvimasiu, tai
> barska taip, kad is pradziu atrode, kad variklis tuoj uzkals
>
> markatas
>
> On 2014.08.01 15:21, ramunas wrote:
>> kaip tik siandien pasiemiau is servizo su restauruotu smagraciu. Kol kas
>> viskas OK. duoda garantija pusei metu. ziuresim kaip bus. Naujas kainavo
>> ~1800. Restauruotas 650+350 uz darbus. Sankabos keist nereikejo. Bet jei
>> ilgiau vaziuoji su blogu smagraciu tai issidevi diskas ir tada reikia
>> keisti
>> ji.
>> Vectra C 1.9
>>
>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message
>> news:lrfr3a$nvs$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Sveiki,
>>>
>>> barška volvo d5 dviejų masių smagratis, galvoju, kad reikia keisti.
>>> devėtas ir restaruotas kainuoja panašiai, t.y 2-3 kartus pigiau nei
>>> naujas.
>>> ar kas turite patirties šiuo klausimu, verta dėti restaruotą?
>>> girdėjau, kad Smagresta alytuje restatuoja, t.y pjauna, keičia
>>> spyruokles,
>>> virina ir balansuoja paskui, gal visai nieko variantas?
>>>
>>
>>
>