Tema: Re: smagracio keitimas: naujas, devėtas ar restaruotas?
Autorius: vedarinis
Data: 2014-08-05 15:10:17
Kad ir chrestomatinis agurkinis mersas. B5 irgi prie "paskutinių gerųjų" 
dar, vienas pažįstamas veikėjas iš Švedijos perekūpavimo tikslais juos urmu 
veža, tai mažiau 500k km bėgusių retai tepasitaiko, nebent skardos 
nuvargusios būna. Bet kad šiandieniniai pasatai ar golfai po tiek 
nenuvažiuos - galiu nukirst duot.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:lrqd6k$dr8$1@trimpas.omnitel.net...

o kurios čia ir tų "senų" taip jau imdavo ir nuvažiuodavo?

Kita vertus, tas pats passat'as B5, kurie TADA jau labai blogi atrodė -
yra tas pusė milijono ir vis važiuoja. Užpisa tik visokios, dažniausiai
elektrinės, smulkmenos, kurių senuose grabuose tiesiog nebūdavo.

Jau nekalbant apie tai, kad jei užliptum ant tralo kol dar neatsukinėtos
ridos, tai su panašiomis tos mašinos ir būna.


On 2014.08.05 13:45, vedarinis wrote:
> Kokią dabar naują lengvąją mašiną pirkt, kad bent pusę milijono važiuotų
> be totalinės restauracijos?
>
> "Dainiushas"  parašė naujienų news:lrqccg$d6a$2@trimpas.omnitel.net...
>
> prieš 10m kalbėjo tą patį. Prieš dar 10 - irgi :)
>
> On 2014.08.05 13:06, Vytenis P. wrote:
>> Jei 100 pakeist į 10, tai tada taip.
>>
>>
>>> šimtą metų jau apie tai šneka ir vis pabrėždami "dabar pereina" :)
>>>
>>>
>>> On 2014.08.05 12:09, Vytenis P. wrote:
>>>> Kad dabar visa pramonė ant tokios gamybos persiorientuoja
>>>>
>>>
>