Tema: Re: smagracio keitimas: naujas, devėtas ar restaruotas?
Autorius: XaiXus
Data: 2014-08-04 23:11:32
Kad gamintojui nelabai yra tikslo daryti, kad laikytų amžinai.. :)
"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
news:lrojds$mcu$1@trimpas.omnitel.net...
> na tai kitaip ir būt negali. Ahujeni gamintojai nepadaro kad amžinai
> laikytų, tai čia ne ble, alytuj Vasios paims svarkę, bulgarkę ir padarys
> :D
>
> On 2014.08.04 20:44, markatas wrote:
>> Garaze stovi A6 '06 su pries nepilnus metus restauruotu dvimasiu, tai
>> barska taip, kad is pradziu atrode, kad variklis tuoj uzkals
>>
>> markatas
>>
>> On 2014.08.01 15:21, ramunas wrote:
>>> kaip tik siandien pasiemiau is servizo su restauruotu smagraciu. Kol kas
>>> viskas OK. duoda garantija pusei metu. ziuresim kaip bus. Naujas kainavo
>>> ~1800. Restauruotas 650+350 uz darbus. Sankabos keist nereikejo. Bet jei
>>> ilgiau vaziuoji su blogu smagraciu tai issidevi diskas ir tada reikia
>>> keisti
>>> ji.
>>> Vectra C 1.9
>>>
>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> wrote in message
>>> news:lrfr3a$nvs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Sveiki,
>>>>
>>>> barška volvo d5 dviejų masių smagratis, galvoju, kad reikia keisti.
>>>> devėtas ir restaruotas kainuoja panašiai, t.y 2-3 kartus pigiau nei
>>>> naujas.
>>>> ar kas turite patirties šiuo klausimu, verta dėti restaruotą?
>>>> girdėjau, kad Smagresta alytuje restatuoja, t.y pjauna, keičia
>>>> spyruokles,
>>>> virina ir balansuoja paskui, gal visai nieko variantas?
>>>>
>>>
>>>
>>
>