Tema: Re: smagracio keitimas: naujas, dev?tas ar restaruotas?
Autorius: [nemielas]
Data: 2014-08-04 23:17:38
kiek sustatyta - nei transmisijos ten hujarinasi, nei alkūniniai kažką jaučia.


"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:lro67j$h4k$1@trimpas.omnitel.net...
> transmisiją hujarina. Ir alkūniniam turėtų jaustis.
> 
> On 2014.08.04 17:42, Signalizacija wrote:
>> o kas tada buna?
>>
>> On 2014.08.04 14:19, Dainiushas wrote:
>>> tai va. kai visko dvigubai, su vienmasiu gali būt niuansų :)
>>>
>>> On 04/08/2014 14:02, infernal wrote:
>>>> kw apie 80. Nm nezinau, ten 1.9 TDI
>>>>
>>>> Dainiushas <skirdain@soften.ktu.lt> Wrote in message:
>>>>> kiek kW/NM tas galaksis?
>>>>>
>>>>> On 03/08/2014 13:34, infernal wrote:
>>>>>> dar buna, kad ideda neplaukiojanti smagrati, tas gerokai pigesnis.
>>>>>>    Vaziavau su tokiu perdarytu galaxy, nieko blogo nepajutau. Tik
>>>>>>    nezinau ar Volvai imanomas toks variantas.
>>>>>>
>>>>>> "Vitas" <vitas@vito.lt> Wrote in message:
>>>>>>> Sveiki,
>>>>>>>
>>>>>>> bar?ka volvo d5 dviej? masi? smagratis, galvoju, kad reikia keisti.
>>>>>>> dev?tas ir restaruotas kainuoja pana?iai, t.y 2-3 kartus pigiau nei
>>>>>>> naujas.
>>>>>>> ar kas turite patirties ?iuo klausimu, verta d?ti restaruot??
>>>>>>> gird?jau, kad Smagresta alytuje restatuoja, t.y pjauna, kei?ia
>>>>>>> spyruokles,
>>>>>>> virina ir balansuoja paskui, gal visai nieko variantas?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>