Turi turi. Jei padaryta analogiskai kaip benzui, tai tas voztuvas pakelia apsukas ant laisvu KOL SALTAS variklis, paskiau susilus varikliui uzsidaro, ir laisvas apsukas lemia varztukas, i kuri remiasi gazo svirtis. Kartas tas varztukas buna net su gumyte, kad pirstais galetum laisvus pareguliuot ir nereiktu atsuktuvo. Taip kad patarimas pasiskaityt daugiau, tikrai yra sansas kad sprendimas paprastas. Jei laisvu truksta apsuku kai variklis karstas. "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message news:m3slhh$ejg$1@trimpas.omnitel.net... > Jau pasidomėjau, siurblys turi laisvų apsukų elektroninį kažkokį vožtuvą > or something like that... > > Exo > > "Sail" wrote in message news:m3shdu$bfh$1@trimpas.omnitel.net... > > Na tai nezinau gi koks pas tave auto :-) > > 1993 m jau sudetingesnis variantas. > Nesenai civika panasaus amziaus benzinini tvarkiau del per dideliu ir > plaukiojanciu apsuku. Po ilgu sokiu su bugnais priezastis islindo > elementari - per daug itemptas gazo trosas. O laisvu apsuku minimumas irgi > nustatomas elementariu varzteliu, i kuri remiasi ta pati gazo svirtis. > > Juokas juokais, bet tavo masinoj irgi gali but, kad laisvu minimumas bus > reguliuojamas elementariu varzteliu, i kuri remsis gazo svirtis. Reiktu > pasidometi konkreciu varikliu ir butu aiskiau. > > > > "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message > news:m3sfid$a3f$1@trimpas.omnitel.net... >> Jūs iš kokio medžio iškritę 1993m 617? Ten yra 606 24v ir dar dafiga >> įvairių nesąmonių, krūvos daviklių ir t.t. >> >> Exo >> >> "Sail" wrote in message news:m3s9a5$61k$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Bet tai gi blet jei is tikruju ten senas mersas, pvz su 616 ar 617 >> varikliu, >> tai ten laisvu kiekis nustatomas butent mechaniskai, gazo paspaudimo >> budu! >> Ten padsosas pedala paspaudzia, kad ant salto daugiau apsuku butu. Vienzo >> paprasciau sugalvot vargu ar imanoma. >> >> Va kai laisvu apsukos per aukstos, o siurblys soninej padety, tada jau >> prasideda burimas su oro sklendem. >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:m3rcjd$ig$1@trimpas.omnitel.net... >>> ne rpm, o akseleratoriaus min/max reguliuosi :). Idle varžtelį Autodata >>> rodo, tai irgi nematyčiau problemos paimt ir pasukt - bet jei autorius >>> tokias kančias patiria, gal ten problema gilesnė? >>> >>> Max sūkių ribojimui turėtų koks nors išcentrinis reikalas manau būt. >>> >>> On 2014.11.10 23:10, Miegapele nam wrote: >>>> Neponial. Cia kaip suprantu senas trilitris mersas su mechaniniu >>>> siurbliu. Tai ten viskas su varsciukais. Min ir max rpm varsteliai bei >>>> misinio varstelis. Ir niekas nesugeba min apsuku varstelio pasriuminti >>>> ketvirti apsisukimo. >>>> >>>> >>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>> news:m3qlrl$l50$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Dėku! >>>>> >>>>> Exo >>>>> >>>>> "Doxlas" wrote in message news:m3qk72$jt3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Nu pabandyk dar vieną kartą - Simas, 8 642 21846. Tik kiek žinau, >>>>> dabar >>>>> užsikasęs darbais. P.S. Vilnius. >>>>> >>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>> news:m3q815$8qc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Pastarųjų kelių savaičių kasdieninis dialogas pasikartojęs po nioliką >>>>>> kartų...: >>>>>> >>>>>> - Laba diena, dyzelinį mersą pažiūrėsit? >>>>>> - Nu gal, o kas yra ir koks mersas? >>>>>> - 3l, per žemos apsukos ant laisvų, greičiausia siurblys.... >>>>>> - Oi ple gal tu durnas...... >>>>>> >>>>>> >>>>>> Exo >>>> >>> >> >