Tema: Re: Cirkas...
Autorius: Exo
Data: 2014-11-11 14:18:07
http://www.w124performance.com/service/Index/605_606index.html

Pas mane šitas variantas, tik aš nzn kaip visa tai skamba angliškai :)

Exo

"Sail"  wrote in message news:m3st02$jk5$1@trimpas.omnitel.net... 

ziuriu, pas tave jau gali buti pilna elektronika, jei cia tavo masinos 
variantas:

http://mercedes-assist.ru/mercedes-w202/mercedes-benz-1146-10.m_id-184.m_id2-.html

Na bet kabliu nuo ko pradeti darba yra.

"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
news:m3ssnu$jdg$1@trimpas.omnitel.net...
> Hmm, tas varztukas oldskuliniuose motoruose, ir mocuose taip pat, yra viso 
> labo gazo atrama ir nieko daugiau.
> T.y. jis nepadet is principo negali (jei toks yra zinoma), tai tas pats, 
> kas gaza nuspaust trupti ir taip palikti visuomet. Gazas juk pas tave 
> veikia? Ar padetu tavo problemai, jei jis visuomet butu truputi labiau 
> paspaustas?
>
> O koki tu varztuka sukinejai nezinau, zinau tiesiog kaip standartiskai 
> budavo sprendziamas tas klausimas. Zinoma gal ir kitokia pas tave sistema, 
> nzn.
>
>
> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
> news:m3sr6b$i6i$1@trimpas.omnitel.net...
>> Em... pala pala, tą varžtuką tai aš savaime aišku žinau, bet pas mane jis 
>> nei šaltas kelia apsukas nei šiltas, taip kad įtariu ne varžtuke esmė ir 
>> apskritai, jis tiek D tiek N tiek P padėtyse apsukos vienodai žemos, nes 
>> teoriškai turėtų bent šiek tiek kisti kai junginėji, o dabar dzin 
>> dalapački...
>>
>>
>> Exo
>>
>> "Sail"  wrote in message news:m3sq0e$hfr$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Turi turi. Jei padaryta analogiskai kaip benzui, tai tas voztuvas pakelia
>> apsukas ant laisvu KOL SALTAS variklis, paskiau susilus varikliui 
>> uzsidaro,
>> ir laisvas apsukas lemia varztukas, i kuri remiasi gazo svirtis.
>> Kartas tas varztukas buna net su gumyte, kad pirstais galetum laisvus
>> pareguliuot ir nereiktu atsuktuvo.
>>
>> Taip kad patarimas pasiskaityt daugiau, tikrai yra sansas kad sprendimas
>> paprastas. Jei laisvu truksta apsuku kai variklis karstas.
>>
>>
>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>> news:m3slhh$ejg$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Jau pasidomėjau, siurblys turi laisvų apsukų elektroninį kažkokį vožtuvą
>>> or something like that...
>>>
>>> Exo
>>>
>>> "Sail"  wrote in message news:m3shdu$bfh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> Na tai nezinau gi koks pas tave auto :-)
>>>
>>> 1993 m jau sudetingesnis variantas.
>>> Nesenai civika panasaus amziaus benzinini tvarkiau del per dideliu ir
>>> plaukiojanciu apsuku. Po ilgu sokiu su bugnais priezastis islindo
>>> elementari - per daug itemptas gazo trosas. O laisvu apsuku minimumas 
>>> irgi
>>> nustatomas elementariu varzteliu, i kuri remiasi ta pati gazo svirtis.
>>>
>>> Juokas juokais, bet tavo masinoj irgi gali but, kad laisvu minimumas bus
>>> reguliuojamas elementariu varzteliu, i kuri remsis gazo svirtis. Reiktu
>>> pasidometi konkreciu varikliu ir butu aiskiau.
>>>
>>>
>>>
>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>>> news:m3sfid$a3f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Jūs iš kokio medžio iškritę 1993m 617? Ten yra 606 24v ir dar dafiga
>>>> įvairių nesąmonių, krūvos daviklių ir t.t.
>>>>
>>>> Exo
>>>>
>>>> "Sail"  wrote in message news:m3s9a5$61k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Bet tai gi blet jei is tikruju ten senas mersas, pvz su 616 ar 617
>>>> varikliu,
>>>> tai ten laisvu kiekis nustatomas butent mechaniskai, gazo paspaudimo
>>>> budu!
>>>> Ten padsosas pedala paspaudzia, kad ant salto daugiau apsuku butu. 
>>>> Vienzo
>>>> paprasciau sugalvot vargu ar imanoma.
>>>>
>>>> Va kai laisvu apsukos per aukstos, o siurblys soninej padety, tada jau
>>>> prasideda burimas su oro sklendem.
>>>>
>>>>
>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>>> news:m3rcjd$ig$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> ne rpm, o akseleratoriaus min/max reguliuosi :). Idle varžtelį 
>>>>> Autodata
>>>>> rodo, tai irgi nematyčiau problemos paimt  ir pasukt - bet jei 
>>>>> autorius
>>>>> tokias kančias patiria, gal ten problema gilesnė?
>>>>>
>>>>> Max sūkių ribojimui turėtų koks nors išcentrinis reikalas manau būt.
>>>>>
>>>>> On 2014.11.10 23:10, Miegapele nam wrote:
>>>>>> Neponial. Cia kaip suprantu senas trilitris mersas su mechaniniu
>>>>>> siurbliu. Tai ten viskas su varsciukais. Min ir max rpm varsteliai 
>>>>>> bei
>>>>>> misinio varstelis.  Ir niekas nesugeba min apsuku varstelio 
>>>>>> pasriuminti
>>>>>> ketvirti apsisukimo.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>>>>>> news:m3qlrl$l50$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Dėku!
>>>>>>>
>>>>>>> Exo
>>>>>>>
>>>>>>> "Doxlas"  wrote in message news:m3qk72$jt3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> Nu pabandyk dar vieną kartą - Simas, 8 642 21846. Tik kiek žinau,
>>>>>>> dabar
>>>>>>> užsikasęs darbais. P.S. Vilnius.
>>>>>>>
>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>>>>>>> news:m3q815$8qc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Pastarųjų kelių savaičių kasdieninis dialogas pasikartojęs po 
>>>>>>>> nioliką
>>>>>>>> kartų...:
>>>>>>>>
>>>>>>>> - Laba diena, dyzelinį mersą pažiūrėsit?
>>>>>>>> - Nu gal, o kas yra ir koks mersas?
>>>>>>>> - 3l, per žemos apsukos ant laisvų, greičiausia siurblys....
>>>>>>>> - Oi ple gal tu durnas......
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> Exo
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>
>
>