http://www.w124performance.com/service/Index/605_606index.html Pas mane šitas variantas, tik aš nzn kaip visa tai skamba angliškai :) Exo "Sail" wrote in message news:m3st02$jk5$1@trimpas.omnitel.net... ziuriu, pas tave jau gali buti pilna elektronika, jei cia tavo masinos variantas: http://mercedes-assist.ru/mercedes-w202/mercedes-benz-1146-10.m_id-184.m_id2-.html Na bet kabliu nuo ko pradeti darba yra. "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:m3ssnu$jdg$1@trimpas.omnitel.net... > Hmm, tas varztukas oldskuliniuose motoruose, ir mocuose taip pat, yra viso > labo gazo atrama ir nieko daugiau. > T.y. jis nepadet is principo negali (jei toks yra zinoma), tai tas pats, > kas gaza nuspaust trupti ir taip palikti visuomet. Gazas juk pas tave > veikia? Ar padetu tavo problemai, jei jis visuomet butu truputi labiau > paspaustas? > > O koki tu varztuka sukinejai nezinau, zinau tiesiog kaip standartiskai > budavo sprendziamas tas klausimas. Zinoma gal ir kitokia pas tave sistema, > nzn. > > > "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message > news:m3sr6b$i6i$1@trimpas.omnitel.net... >> Em... pala pala, tą varžtuką tai aš savaime aišku žinau, bet pas mane jis >> nei šaltas kelia apsukas nei šiltas, taip kad įtariu ne varžtuke esmė ir >> apskritai, jis tiek D tiek N tiek P padėtyse apsukos vienodai žemos, nes >> teoriškai turėtų bent šiek tiek kisti kai junginėji, o dabar dzin >> dalapački... >> >> >> Exo >> >> "Sail" wrote in message news:m3sq0e$hfr$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Turi turi. Jei padaryta analogiskai kaip benzui, tai tas voztuvas pakelia >> apsukas ant laisvu KOL SALTAS variklis, paskiau susilus varikliui >> uzsidaro, >> ir laisvas apsukas lemia varztukas, i kuri remiasi gazo svirtis. >> Kartas tas varztukas buna net su gumyte, kad pirstais galetum laisvus >> pareguliuot ir nereiktu atsuktuvo. >> >> Taip kad patarimas pasiskaityt daugiau, tikrai yra sansas kad sprendimas >> paprastas. Jei laisvu truksta apsuku kai variklis karstas. >> >> >> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >> news:m3slhh$ejg$1@trimpas.omnitel.net... >>> Jau pasidomėjau, siurblys turi laisvų apsukų elektroninį kažkokį vožtuvą >>> or something like that... >>> >>> Exo >>> >>> "Sail" wrote in message news:m3shdu$bfh$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Na tai nezinau gi koks pas tave auto :-) >>> >>> 1993 m jau sudetingesnis variantas. >>> Nesenai civika panasaus amziaus benzinini tvarkiau del per dideliu ir >>> plaukiojanciu apsuku. Po ilgu sokiu su bugnais priezastis islindo >>> elementari - per daug itemptas gazo trosas. O laisvu apsuku minimumas >>> irgi >>> nustatomas elementariu varzteliu, i kuri remiasi ta pati gazo svirtis. >>> >>> Juokas juokais, bet tavo masinoj irgi gali but, kad laisvu minimumas bus >>> reguliuojamas elementariu varzteliu, i kuri remsis gazo svirtis. Reiktu >>> pasidometi konkreciu varikliu ir butu aiskiau. >>> >>> >>> >>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>> news:m3sfid$a3f$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Jūs iš kokio medžio iškritę 1993m 617? Ten yra 606 24v ir dar dafiga >>>> įvairių nesąmonių, krūvos daviklių ir t.t. >>>> >>>> Exo >>>> >>>> "Sail" wrote in message news:m3s9a5$61k$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Bet tai gi blet jei is tikruju ten senas mersas, pvz su 616 ar 617 >>>> varikliu, >>>> tai ten laisvu kiekis nustatomas butent mechaniskai, gazo paspaudimo >>>> budu! >>>> Ten padsosas pedala paspaudzia, kad ant salto daugiau apsuku butu. >>>> Vienzo >>>> paprasciau sugalvot vargu ar imanoma. >>>> >>>> Va kai laisvu apsukos per aukstos, o siurblys soninej padety, tada jau >>>> prasideda burimas su oro sklendem. >>>> >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:m3rcjd$ig$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> ne rpm, o akseleratoriaus min/max reguliuosi :). Idle varžtelį >>>>> Autodata >>>>> rodo, tai irgi nematyčiau problemos paimt ir pasukt - bet jei >>>>> autorius >>>>> tokias kančias patiria, gal ten problema gilesnė? >>>>> >>>>> Max sūkių ribojimui turėtų koks nors išcentrinis reikalas manau būt. >>>>> >>>>> On 2014.11.10 23:10, Miegapele nam wrote: >>>>>> Neponial. Cia kaip suprantu senas trilitris mersas su mechaniniu >>>>>> siurbliu. Tai ten viskas su varsciukais. Min ir max rpm varsteliai >>>>>> bei >>>>>> misinio varstelis. Ir niekas nesugeba min apsuku varstelio >>>>>> pasriuminti >>>>>> ketvirti apsisukimo. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>> news:m3qlrl$l50$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Dėku! >>>>>>> >>>>>>> Exo >>>>>>> >>>>>>> "Doxlas" wrote in message news:m3qk72$jt3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Nu pabandyk dar vieną kartą - Simas, 8 642 21846. Tik kiek žinau, >>>>>>> dabar >>>>>>> užsikasęs darbais. P.S. Vilnius. >>>>>>> >>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>>> news:m3q815$8qc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Pastarųjų kelių savaičių kasdieninis dialogas pasikartojęs po >>>>>>>> nioliką >>>>>>>> kartų...: >>>>>>>> >>>>>>>> - Laba diena, dyzelinį mersą pažiūrėsit? >>>>>>>> - Nu gal, o kas yra ir koks mersas? >>>>>>>> - 3l, per žemos apsukos ant laisvų, greičiausia siurblys.... >>>>>>>> - Oi ple gal tu durnas...... >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> Exo >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> > >