Tai taip, vakuma bandyt prasiputinet reikia, vakuumas dar lengvas variantas. Kaip taisykle jei jau laisvu geru nera = kazkur vis tik beda yra, vien reguliavimu neatsipirksi. Astros 2.0 DTi variklyje yra teke ne karta po vakuumus knistis, vienasyk voztuvas numires buvo (isardzius skyles membranoj mates), kitasyk aktuatorius. Bet 60 ar 80 lt uz srotini pakaitala ir vaziuoja toliau. "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message news:m3t2g5$nv0$1@trimpas.omnitel.net... > tik visu pirmiausia, pries kazka reguliuodami, isitikint reikia, kad > aplinka gerai veikia. pradedant akumu su laidais, baigiant kuro/vakuumo > vamzdeliais su davikliais. > > va neseniai kolega perrinkinejo webasta. vale, pirkosi naujas detales etc, > o pasirodo paprasciausiai vamzdelis dyzelio gaude ora... beveik 900 lt > kaip i subine.... > > "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message > news:m3t1qt$nei$1@trimpas.omnitel.net... >> Tavo nurodytame linke yra infos apie idle reguliavima: >> http://www.w124performance.com/service/Index/605_606/07MechElec.htm >> Konkreciai cia >> http://www.w124performance.com/service/w124CD1/Program/Engine/605_606/07.1-2053.pdf, >> ir dar pries tai keli pdfai. >> >> Rodo kad buna keli laisvu reguliavimo variantai, vakuuminis ir >> elektroninis. Is patirties vakuuminiam sliekus rankiot lengviau, greiciau >> eina surast gedima jei toks yra. >> >> Imho tik noro reikia ir surastum kame saknys. >> >> Nes po servisus vazinet tai nu nx. Kiek gyvenime susidurt teko, tai jei >> problema kiek rimtesne nei stabziu kaladziu keitimas ar siaip mechanika, >> tai arba niekas nieko neraukia, arba tiesiog jiems neapsimoka tuo >> uzsiimti. Pasiskaicius internete daug kas issigliaudo savo jegom. >> >> >> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >> news:m3supv$l04$1@trimpas.omnitel.net... >>> http://www.w124performance.com/service/Index/605_606index.html >>> >>> Pas mane šitas variantas, tik aš nzn kaip visa tai skamba angliškai :) >>> >>> Exo >>> >>> "Sail" wrote in message news:m3st02$jk5$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> ziuriu, pas tave jau gali buti pilna elektronika, jei cia tavo masinos >>> variantas: >>> >>> http://mercedes-assist.ru/mercedes-w202/mercedes-benz-1146-10.m_id-184.m_id2-.html >>> >>> Na bet kabliu nuo ko pradeti darba yra. >>> >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>> news:m3ssnu$jdg$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Hmm, tas varztukas oldskuliniuose motoruose, ir mocuose taip pat, yra >>>> viso >>>> labo gazo atrama ir nieko daugiau. >>>> T.y. jis nepadet is principo negali (jei toks yra zinoma), tai tas >>>> pats, >>>> kas gaza nuspaust trupti ir taip palikti visuomet. Gazas juk pas tave >>>> veikia? Ar padetu tavo problemai, jei jis visuomet butu truputi labiau >>>> paspaustas? >>>> >>>> O koki tu varztuka sukinejai nezinau, zinau tiesiog kaip standartiskai >>>> budavo sprendziamas tas klausimas. Zinoma gal ir kitokia pas tave >>>> sistema, >>>> nzn. >>>> >>>> >>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>> news:m3sr6b$i6i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Em... pala pala, tą varžtuką tai aš savaime aišku žinau, bet pas mane >>>>> jis >>>>> nei šaltas kelia apsukas nei šiltas, taip kad įtariu ne varžtuke esmė >>>>> ir >>>>> apskritai, jis tiek D tiek N tiek P padėtyse apsukos vienodai žemos, >>>>> nes >>>>> teoriškai turėtų bent šiek tiek kisti kai junginėji, o dabar dzin >>>>> dalapački... >>>>> >>>>> >>>>> Exo >>>>> >>>>> "Sail" wrote in message news:m3sq0e$hfr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Turi turi. Jei padaryta analogiskai kaip benzui, tai tas voztuvas >>>>> pakelia >>>>> apsukas ant laisvu KOL SALTAS variklis, paskiau susilus varikliui >>>>> uzsidaro, >>>>> ir laisvas apsukas lemia varztukas, i kuri remiasi gazo svirtis. >>>>> Kartas tas varztukas buna net su gumyte, kad pirstais galetum laisvus >>>>> pareguliuot ir nereiktu atsuktuvo. >>>>> >>>>> Taip kad patarimas pasiskaityt daugiau, tikrai yra sansas kad >>>>> sprendimas >>>>> paprastas. Jei laisvu truksta apsuku kai variklis karstas. >>>>> >>>>> >>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>> news:m3slhh$ejg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Jau pasidomėjau, siurblys turi laisvų apsukų elektroninį kažkokį >>>>>> vožtuvą >>>>>> or something like that... >>>>>> >>>>>> Exo >>>>>> >>>>>> "Sail" wrote in message news:m3shdu$bfh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Na tai nezinau gi koks pas tave auto :-) >>>>>> >>>>>> 1993 m jau sudetingesnis variantas. >>>>>> Nesenai civika panasaus amziaus benzinini tvarkiau del per dideliu ir >>>>>> plaukiojanciu apsuku. Po ilgu sokiu su bugnais priezastis islindo >>>>>> elementari - per daug itemptas gazo trosas. O laisvu apsuku minimumas >>>>>> irgi >>>>>> nustatomas elementariu varzteliu, i kuri remiasi ta pati gazo >>>>>> svirtis. >>>>>> >>>>>> Juokas juokais, bet tavo masinoj irgi gali but, kad laisvu minimumas >>>>>> bus >>>>>> reguliuojamas elementariu varzteliu, i kuri remsis gazo svirtis. >>>>>> Reiktu >>>>>> pasidometi konkreciu varikliu ir butu aiskiau. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>> news:m3sfid$a3f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Jūs iš kokio medžio iškritę 1993m 617? Ten yra 606 24v ir dar dafiga >>>>>>> įvairių nesąmonių, krūvos daviklių ir t.t. >>>>>>> >>>>>>> Exo >>>>>>> >>>>>>> "Sail" wrote in message news:m3s9a5$61k$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Bet tai gi blet jei is tikruju ten senas mersas, pvz su 616 ar 617 >>>>>>> varikliu, >>>>>>> tai ten laisvu kiekis nustatomas butent mechaniskai, gazo paspaudimo >>>>>>> budu! >>>>>>> Ten padsosas pedala paspaudzia, kad ant salto daugiau apsuku butu. >>>>>>> Vienzo >>>>>>> paprasciau sugalvot vargu ar imanoma. >>>>>>> >>>>>>> Va kai laisvu apsukos per aukstos, o siurblys soninej padety, tada >>>>>>> jau >>>>>>> prasideda burimas su oro sklendem. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>>>> news:m3rcjd$ig$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> ne rpm, o akseleratoriaus min/max reguliuosi :). Idle varžtelį >>>>>>>> Autodata >>>>>>>> rodo, tai irgi nematyčiau problemos paimt ir pasukt - bet jei >>>>>>>> autorius >>>>>>>> tokias kančias patiria, gal ten problema gilesnė? >>>>>>>> >>>>>>>> Max sūkių ribojimui turėtų koks nors išcentrinis reikalas manau >>>>>>>> būt. >>>>>>>> >>>>>>>> On 2014.11.10 23:10, Miegapele nam wrote: >>>>>>>>> Neponial. Cia kaip suprantu senas trilitris mersas su mechaniniu >>>>>>>>> siurbliu. Tai ten viskas su varsciukais. Min ir max rpm varsteliai >>>>>>>>> bei >>>>>>>>> misinio varstelis. Ir niekas nesugeba min apsuku varstelio >>>>>>>>> pasriuminti >>>>>>>>> ketvirti apsisukimo. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:m3qlrl$l50$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Dėku! >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Exo >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Doxlas" wrote in message >>>>>>>>>> news:m3qk72$jt3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Nu pabandyk dar vieną kartą - Simas, 8 642 21846. Tik kiek žinau, >>>>>>>>>> dabar >>>>>>>>>> užsikasęs darbais. P.S. Vilnius. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:m3q815$8qc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Pastarųjų kelių savaičių kasdieninis dialogas pasikartojęs po >>>>>>>>>>> nioliką >>>>>>>>>>> kartų...: >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> - Laba diena, dyzelinį mersą pažiūrėsit? >>>>>>>>>>> - Nu gal, o kas yra ir koks mersas? >>>>>>>>>>> - 3l, per žemos apsukos ant laisvų, greičiausia siurblys.... >>>>>>>>>>> - Oi ple gal tu durnas...... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Exo >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >