vakuma reikia vakuumu tikrinti o ne praputineti. Kaip tik pries pora dienu vovlos variklio paduska gryba pjove. slegi laiko iki 2 atm o vat vakumo net sudaryti neimanoma. "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message news:m3t3q5$p35$1@trimpas.omnitel.net... > Tai taip, vakuma bandyt prasiputinet reikia, vakuumas dar lengvas > variantas. Kaip taisykle jei jau laisvu geru nera = kazkur vis tik beda > yra, vien reguliavimu neatsipirksi. > > Astros 2.0 DTi variklyje yra teke ne karta po vakuumus knistis, vienasyk > voztuvas numires buvo (isardzius skyles membranoj mates), kitasyk > aktuatorius. Bet 60 ar 80 lt uz srotini pakaitala ir vaziuoja toliau. > > > "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message > news:m3t2g5$nv0$1@trimpas.omnitel.net... >> tik visu pirmiausia, pries kazka reguliuodami, isitikint reikia, kad >> aplinka gerai veikia. pradedant akumu su laidais, baigiant kuro/vakuumo >> vamzdeliais su davikliais. >> >> va neseniai kolega perrinkinejo webasta. vale, pirkosi naujas detales >> etc, o pasirodo paprasciausiai vamzdelis dyzelio gaude ora... beveik 900 >> lt kaip i subine.... >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:m3t1qt$nei$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tavo nurodytame linke yra infos apie idle reguliavima: >>> http://www.w124performance.com/service/Index/605_606/07MechElec.htm >>> Konkreciai cia >>> http://www.w124performance.com/service/w124CD1/Program/Engine/605_606/07.1-2053.pdf, >>> ir dar pries tai keli pdfai. >>> >>> Rodo kad buna keli laisvu reguliavimo variantai, vakuuminis ir >>> elektroninis. Is patirties vakuuminiam sliekus rankiot lengviau, >>> greiciau eina surast gedima jei toks yra. >>> >>> Imho tik noro reikia ir surastum kame saknys. >>> >>> Nes po servisus vazinet tai nu nx. Kiek gyvenime susidurt teko, tai jei >>> problema kiek rimtesne nei stabziu kaladziu keitimas ar siaip mechanika, >>> tai arba niekas nieko neraukia, arba tiesiog jiems neapsimoka tuo >>> uzsiimti. Pasiskaicius internete daug kas issigliaudo savo jegom. >>> >>> >>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>> news:m3supv$l04$1@trimpas.omnitel.net... >>>> http://www.w124performance.com/service/Index/605_606index.html >>>> >>>> Pas mane ðitas variantas, tik að nzn kaip visa tai skamba angliðkai :) >>>> >>>> Exo >>>> >>>> "Sail" wrote in message news:m3st02$jk5$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> ziuriu, pas tave jau gali buti pilna elektronika, jei cia tavo masinos >>>> variantas: >>>> >>>> http://mercedes-assist.ru/mercedes-w202/mercedes-benz-1146-10.m_id-184.m_id2-.html >>>> >>>> Na bet kabliu nuo ko pradeti darba yra. >>>> >>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>>> news:m3ssnu$jdg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Hmm, tas varztukas oldskuliniuose motoruose, ir mocuose taip pat, yra >>>>> viso >>>>> labo gazo atrama ir nieko daugiau. >>>>> T.y. jis nepadet is principo negali (jei toks yra zinoma), tai tas >>>>> pats, >>>>> kas gaza nuspaust trupti ir taip palikti visuomet. Gazas juk pas tave >>>>> veikia? Ar padetu tavo problemai, jei jis visuomet butu truputi labiau >>>>> paspaustas? >>>>> >>>>> O koki tu varztuka sukinejai nezinau, zinau tiesiog kaip standartiskai >>>>> budavo sprendziamas tas klausimas. Zinoma gal ir kitokia pas tave >>>>> sistema, >>>>> nzn. >>>>> >>>>> >>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>> news:m3sr6b$i6i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Em... pala pala, tà varþtukà tai að savaime aiðku þinau, bet pas mane >>>>>> jis >>>>>> nei ðaltas kelia apsukas nei ðiltas, taip kad átariu ne varþtuke esmë >>>>>> ir >>>>>> apskritai, jis tiek D tiek N tiek P padëtyse apsukos vienodai þemos, >>>>>> nes >>>>>> teoriðkai turëtø bent ðiek tiek kisti kai junginëji, o dabar dzin >>>>>> dalapaèki... >>>>>> >>>>>> >>>>>> Exo >>>>>> >>>>>> "Sail" wrote in message news:m3sq0e$hfr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Turi turi. Jei padaryta analogiskai kaip benzui, tai tas voztuvas >>>>>> pakelia >>>>>> apsukas ant laisvu KOL SALTAS variklis, paskiau susilus varikliui >>>>>> uzsidaro, >>>>>> ir laisvas apsukas lemia varztukas, i kuri remiasi gazo svirtis. >>>>>> Kartas tas varztukas buna net su gumyte, kad pirstais galetum laisvus >>>>>> pareguliuot ir nereiktu atsuktuvo. >>>>>> >>>>>> Taip kad patarimas pasiskaityt daugiau, tikrai yra sansas kad >>>>>> sprendimas >>>>>> paprastas. Jei laisvu truksta apsuku kai variklis karstas. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>> news:m3slhh$ejg$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Jau pasidomëjau, siurblys turi laisvø apsukø elektroniná kaþkoká >>>>>>> voþtuvà >>>>>>> or something like that... >>>>>>> >>>>>>> Exo >>>>>>> >>>>>>> "Sail" wrote in message news:m3shdu$bfh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> >>>>>>> Na tai nezinau gi koks pas tave auto :-) >>>>>>> >>>>>>> 1993 m jau sudetingesnis variantas. >>>>>>> Nesenai civika panasaus amziaus benzinini tvarkiau del per dideliu >>>>>>> ir >>>>>>> plaukiojanciu apsuku. Po ilgu sokiu su bugnais priezastis islindo >>>>>>> elementari - per daug itemptas gazo trosas. O laisvu apsuku >>>>>>> minimumas >>>>>>> irgi >>>>>>> nustatomas elementariu varzteliu, i kuri remiasi ta pati gazo >>>>>>> svirtis. >>>>>>> >>>>>>> Juokas juokais, bet tavo masinoj irgi gali but, kad laisvu minimumas >>>>>>> bus >>>>>>> reguliuojamas elementariu varzteliu, i kuri remsis gazo svirtis. >>>>>>> Reiktu >>>>>>> pasidometi konkreciu varikliu ir butu aiskiau. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>>> news:m3sfid$a3f$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Jûs ið kokio medþio iðkritæ 1993m 617? Ten yra 606 24v ir dar >>>>>>>> dafiga >>>>>>>> ávairiø nesàmoniø, krûvos davikliø ir t.t. >>>>>>>> >>>>>>>> Exo >>>>>>>> >>>>>>>> "Sail" wrote in message news:m3s9a5$61k$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> >>>>>>>> Bet tai gi blet jei is tikruju ten senas mersas, pvz su 616 ar 617 >>>>>>>> varikliu, >>>>>>>> tai ten laisvu kiekis nustatomas butent mechaniskai, gazo >>>>>>>> paspaudimo >>>>>>>> budu! >>>>>>>> Ten padsosas pedala paspaudzia, kad ant salto daugiau apsuku butu. >>>>>>>> Vienzo >>>>>>>> paprasciau sugalvot vargu ar imanoma. >>>>>>>> >>>>>>>> Va kai laisvu apsukos per aukstos, o siurblys soninej padety, tada >>>>>>>> jau >>>>>>>> prasideda burimas su oro sklendem. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>>>>>> news:m3rcjd$ig$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> ne rpm, o akseleratoriaus min/max reguliuosi :). Idle varþtelá >>>>>>>>> Autodata >>>>>>>>> rodo, tai irgi nematyèiau problemos paimt ir pasukt - bet jei >>>>>>>>> autorius >>>>>>>>> tokias kanèias patiria, gal ten problema gilesnë? >>>>>>>>> >>>>>>>>> Max sûkiø ribojimui turëtø koks nors iðcentrinis reikalas manau >>>>>>>>> bût. >>>>>>>>> >>>>>>>>> On 2014.11.10 23:10, Miegapele nam wrote: >>>>>>>>>> Neponial. Cia kaip suprantu senas trilitris mersas su mechaniniu >>>>>>>>>> siurbliu. Tai ten viskas su varsciukais. Min ir max rpm >>>>>>>>>> varsteliai >>>>>>>>>> bei >>>>>>>>>> misinio varstelis. Ir niekas nesugeba min apsuku varstelio >>>>>>>>>> pasriuminti >>>>>>>>>> ketvirti apsisukimo. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:m3qlrl$l50$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Dëku! >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Exo >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Doxlas" wrote in message >>>>>>>>>>> news:m3qk72$jt3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> Nu pabandyk dar vienà kartà - Simas, 8 642 21846. Tik kiek >>>>>>>>>>> þinau, >>>>>>>>>>> dabar >>>>>>>>>>> uþsikasæs darbais. P.S. Vilnius. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message >>>>>>>>>>> news:m3q815$8qc$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> Pastarøjø keliø savaièiø kasdieninis dialogas pasikartojæs po >>>>>>>>>>>> niolikà >>>>>>>>>>>> kartø...: >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> - Laba diena, dyzeliná mersà paþiûrësit? >>>>>>>>>>>> - Nu gal, o kas yra ir koks mersas? >>>>>>>>>>>> - 3l, per þemos apsukos ant laisvø, greièiausia siurblys.... >>>>>>>>>>>> - Oi ple gal tu durnas...... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> Exo >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >