Tema: Re: Cirkas...
Autorius: Miegapele nam
Data: 2014-11-11 22:27:51
vakuma reikia vakuumu tikrinti o ne praputineti. Kaip tik pries pora dienu 
vovlos variklio paduska gryba pjove. slegi laiko iki 2 atm o vat vakumo net 
sudaryti neimanoma.



"Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
news:m3t3q5$p35$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai taip, vakuma bandyt prasiputinet reikia, vakuumas dar lengvas 
> variantas. Kaip taisykle jei jau laisvu geru nera = kazkur vis tik beda 
> yra, vien reguliavimu neatsipirksi.
>
> Astros 2.0 DTi variklyje yra teke ne karta po vakuumus knistis, vienasyk 
> voztuvas numires buvo (isardzius skyles membranoj mates), kitasyk 
> aktuatorius. Bet 60 ar 80 lt uz srotini pakaitala ir vaziuoja toliau.
>
>
> "tranzoo" <laisku@nera.net> wrote in message 
> news:m3t2g5$nv0$1@trimpas.omnitel.net...
>> tik visu pirmiausia, pries kazka reguliuodami, isitikint reikia, kad 
>> aplinka gerai veikia. pradedant akumu su laidais, baigiant kuro/vakuumo 
>> vamzdeliais su davikliais.
>>
>> va neseniai kolega perrinkinejo webasta. vale, pirkosi naujas detales 
>> etc, o pasirodo paprasciausiai vamzdelis dyzelio gaude ora... beveik 900 
>> lt kaip i subine....
>>
>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message 
>> news:m3t1qt$nei$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tavo nurodytame linke yra infos apie idle reguliavima: 
>>> http://www.w124performance.com/service/Index/605_606/07MechElec.htm
>>> Konkreciai cia 
>>> http://www.w124performance.com/service/w124CD1/Program/Engine/605_606/07.1-2053.pdf, 
>>> ir dar pries tai keli pdfai.
>>>
>>> Rodo kad buna keli laisvu reguliavimo variantai, vakuuminis ir 
>>> elektroninis. Is patirties vakuuminiam sliekus rankiot lengviau, 
>>> greiciau eina surast gedima jei toks yra.
>>>
>>> Imho tik noro reikia ir surastum kame saknys.
>>>
>>> Nes po servisus vazinet tai nu nx. Kiek gyvenime susidurt teko, tai jei 
>>> problema kiek rimtesne nei stabziu kaladziu keitimas ar siaip mechanika, 
>>> tai arba niekas nieko neraukia, arba tiesiog jiems neapsimoka tuo 
>>> uzsiimti. Pasiskaicius internete daug kas issigliaudo savo jegom.
>>>
>>>
>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message 
>>> news:m3supv$l04$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> http://www.w124performance.com/service/Index/605_606index.html
>>>>
>>>> Pas mane ðitas variantas, tik að nzn kaip visa tai skamba angliðkai :)
>>>>
>>>> Exo
>>>>
>>>> "Sail"  wrote in message news:m3st02$jk5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> ziuriu, pas tave jau gali buti pilna elektronika, jei cia tavo masinos
>>>> variantas:
>>>>
>>>> http://mercedes-assist.ru/mercedes-w202/mercedes-benz-1146-10.m_id-184.m_id2-.html
>>>>
>>>> Na bet kabliu nuo ko pradeti darba yra.
>>>>
>>>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>>>> news:m3ssnu$jdg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Hmm, tas varztukas oldskuliniuose motoruose, ir mocuose taip pat, yra 
>>>>> viso
>>>>> labo gazo atrama ir nieko daugiau.
>>>>> T.y. jis nepadet is principo negali (jei toks yra zinoma), tai tas 
>>>>> pats,
>>>>> kas gaza nuspaust trupti ir taip palikti visuomet. Gazas juk pas tave
>>>>> veikia? Ar padetu tavo problemai, jei jis visuomet butu truputi labiau
>>>>> paspaustas?
>>>>>
>>>>> O koki tu varztuka sukinejai nezinau, zinau tiesiog kaip standartiskai
>>>>> budavo sprendziamas tas klausimas. Zinoma gal ir kitokia pas tave 
>>>>> sistema,
>>>>> nzn.
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>>>>> news:m3sr6b$i6i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Em... pala pala, tà varþtukà tai að savaime aiðku þinau, bet pas mane 
>>>>>> jis
>>>>>> nei ðaltas kelia apsukas nei ðiltas, taip kad átariu ne varþtuke esmë 
>>>>>> ir
>>>>>> apskritai, jis tiek D tiek N tiek P padëtyse apsukos vienodai þemos, 
>>>>>> nes
>>>>>> teoriðkai turëtø bent ðiek tiek kisti kai junginëji, o dabar dzin
>>>>>> dalapaèki...
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Exo
>>>>>>
>>>>>> "Sail"  wrote in message news:m3sq0e$hfr$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>
>>>>>> Turi turi. Jei padaryta analogiskai kaip benzui, tai tas voztuvas 
>>>>>> pakelia
>>>>>> apsukas ant laisvu KOL SALTAS variklis, paskiau susilus varikliui
>>>>>> uzsidaro,
>>>>>> ir laisvas apsukas lemia varztukas, i kuri remiasi gazo svirtis.
>>>>>> Kartas tas varztukas buna net su gumyte, kad pirstais galetum laisvus
>>>>>> pareguliuot ir nereiktu atsuktuvo.
>>>>>>
>>>>>> Taip kad patarimas pasiskaityt daugiau, tikrai yra sansas kad 
>>>>>> sprendimas
>>>>>> paprastas. Jei laisvu truksta apsuku kai variklis karstas.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>>>>>> news:m3slhh$ejg$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Jau pasidomëjau, siurblys turi laisvø apsukø elektroniná kaþkoká 
>>>>>>> voþtuvà
>>>>>>> or something like that...
>>>>>>>
>>>>>>> Exo
>>>>>>>
>>>>>>> "Sail"  wrote in message news:m3shdu$bfh$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> Na tai nezinau gi koks pas tave auto :-)
>>>>>>>
>>>>>>> 1993 m jau sudetingesnis variantas.
>>>>>>> Nesenai civika panasaus amziaus benzinini tvarkiau del per dideliu 
>>>>>>> ir
>>>>>>> plaukiojanciu apsuku. Po ilgu sokiu su bugnais priezastis islindo
>>>>>>> elementari - per daug itemptas gazo trosas. O laisvu apsuku 
>>>>>>> minimumas
>>>>>>> irgi
>>>>>>> nustatomas elementariu varzteliu, i kuri remiasi ta pati gazo 
>>>>>>> svirtis.
>>>>>>>
>>>>>>> Juokas juokais, bet tavo masinoj irgi gali but, kad laisvu minimumas 
>>>>>>> bus
>>>>>>> reguliuojamas elementariu varzteliu, i kuri remsis gazo svirtis. 
>>>>>>> Reiktu
>>>>>>> pasidometi konkreciu varikliu ir butu aiskiau.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>>>>>>> news:m3sfid$a3f$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Jûs ið kokio medþio iðkritæ 1993m 617? Ten yra 606 24v ir dar 
>>>>>>>> dafiga
>>>>>>>> ávairiø nesàmoniø, krûvos davikliø ir t.t.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Exo
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Sail"  wrote in message news:m3s9a5$61k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>
>>>>>>>> Bet tai gi blet jei is tikruju ten senas mersas, pvz su 616 ar 617
>>>>>>>> varikliu,
>>>>>>>> tai ten laisvu kiekis nustatomas butent mechaniskai, gazo 
>>>>>>>> paspaudimo
>>>>>>>> budu!
>>>>>>>> Ten padsosas pedala paspaudzia, kad ant salto daugiau apsuku butu.
>>>>>>>> Vienzo
>>>>>>>> paprasciau sugalvot vargu ar imanoma.
>>>>>>>>
>>>>>>>> Va kai laisvu apsukos per aukstos, o siurblys soninej padety, tada 
>>>>>>>> jau
>>>>>>>> prasideda burimas su oro sklendem.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message
>>>>>>>> news:m3rcjd$ig$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> ne rpm, o akseleratoriaus min/max reguliuosi :). Idle varþtelá
>>>>>>>>> Autodata
>>>>>>>>> rodo, tai irgi nematyèiau problemos paimt  ir pasukt - bet jei
>>>>>>>>> autorius
>>>>>>>>> tokias kanèias patiria, gal ten problema gilesnë?
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> Max sûkiø ribojimui turëtø koks nors iðcentrinis reikalas manau 
>>>>>>>>> bût.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2014.11.10 23:10, Miegapele nam wrote:
>>>>>>>>>> Neponial. Cia kaip suprantu senas trilitris mersas su mechaniniu
>>>>>>>>>> siurbliu. Tai ten viskas su varsciukais. Min ir max rpm 
>>>>>>>>>> varsteliai
>>>>>>>>>> bei
>>>>>>>>>> misinio varstelis.  Ir niekas nesugeba min apsuku varstelio
>>>>>>>>>> pasriuminti
>>>>>>>>>> ketvirti apsisukimo.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>>>>>>>>>> news:m3qlrl$l50$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Dëku!
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Exo
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Doxlas"  wrote in message 
>>>>>>>>>>> news:m3qk72$jt3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> Nu pabandyk dar vienà kartà - Simas, 8 642 21846. Tik kiek 
>>>>>>>>>>> þinau,
>>>>>>>>>>> dabar
>>>>>>>>>>> uþsikasæs darbais. P.S. Vilnius.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:m3q815$8qc$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> Pastarøjø keliø savaièiø kasdieninis dialogas pasikartojæs po
>>>>>>>>>>>> niolikà
>>>>>>>>>>>> kartø...:
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> - Laba diena, dyzeliná mersà paþiûrësit?
>>>>>>>>>>>> - Nu gal, o kas yra ir koks mersas?
>>>>>>>>>>>> - 3l, per þemos apsukos ant laisvø, greièiausia siurblys....
>>>>>>>>>>>> - Oi ple gal tu durnas......
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> Exo
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>