kad nori. Kol kas kiti variantai netinka. Pagrinde dėl sėdynių nepatogumo. Paskaičius apie toyota inžinierių klaidas, tarpinių problemas nuo +/- 200kkm, besikemšančius gudrius filtrus ir dar gudresnes suodžių išdeginimo sistemas, kažkaip benzininis variantas darosi patrauklesniu, nors ir ten ne idealas. Varikliai vienkartiniai, galima vieną kartą pašlifavus galvos tarpinę pakeist. Tad man tos išvados atrodo pakankamai pagrįstomis. Pirmas pirkėjas visas bėdas sprendžiasi su garantija ir jai pasibaigus pardavinėja. Antras ir vėlesni dalyvauja loterijoj - arba ok, arba mokėsi. Už lango nebe 1990 ir dabar karaliauja ne patikimumas, o vartojimo augimas. "tranzoo" wrote in message news:m9j8vp$1hi$1@trimpas.omnitel.net... o tu jai masina parodyk ir duok pabandyt - nebenores to avensio... "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message news:m9j1jt$rhm$1@trimpas.omnitel.net... > kaip kada. Dabar fėja apsistojus ties paskutinės kartos avensis. Kiek > skaitau, juose dyzeliai nėra džiuginantys dėl konstrukcinių trūkumų. > Visokie Diesel-Clean Advanced Technology kvepia papildomomis problemomis. > Žinant parduodamų ridas ir variklių resursus, akys krypsta link > benzininių. Nors ir tie ne be trūkumų. >