1990 buvo tas pats su vartojimu. Tiesiog viskas paprasčiau buvo, kad patikimiau - nepasakyčiau. On 20/01/2015 09:24, bzik wrote: > kad nori. Kol kas kiti variantai netinka. Pagrinde dėl sėdynių nepatogumo. > Paskaičius apie toyota inžinierių klaidas, tarpinių problemas nuo +/- > 200kkm, besikemšančius gudrius filtrus ir dar gudresnes suodžių > išdeginimo sistemas, kažkaip benzininis variantas darosi patrauklesniu, > nors ir ten ne idealas. > Varikliai vienkartiniai, galima vieną kartą pašlifavus galvos tarpinę > pakeist. > Tad man tos išvados atrodo pakankamai pagrįstomis. Pirmas pirkėjas visas > bėdas sprendžiasi su garantija ir jai pasibaigus pardavinėja. Antras ir > vėlesni dalyvauja loterijoj - arba ok, arba mokėsi. Už lango nebe 1990 > ir dabar karaliauja ne patikimumas, o vartojimo augimas. > > "tranzoo" wrote in message news:m9j8vp$1hi$1@trimpas.omnitel.net... > > o tu jai masina parodyk ir duok pabandyt - nebenores to avensio... > > > "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message > news:m9j1jt$rhm$1@trimpas.omnitel.net... >> kaip kada. Dabar fėja apsistojus ties paskutinės kartos avensis. Kiek >> skaitau, juose dyzeliai nėra džiuginantys dėl konstrukcinių trūkumų. >> Visokie Diesel-Clean Advanced Technology kvepia papildomomis >> problemomis. Žinant parduodamų ridas ir variklių resursus, akys >> krypsta link benzininių. Nors ir tie ne be trūkumų. >> >