Kurių automatų ne 3.0 varikliu pasiūlos praktiškai nėra. "Signalizacija" wrote in message news:mba10n$jpb$1@trimpas.omnitel.net... Ras 3 kartos orginala nuo kurio waginas kopijavo. Del ZF deziu patikimumo tik klausimas On 2015.02.09 12:04, Velnias wrote: > Tai tik Sharanas, jei reikia aukštos, talpios ir automato. Bet kur tu > gyva rasi už tiek pinigų tai jau kitas klausimas... > > > "PolErizuota Koala" wrote in message > news:mb9v5s$ik2$1@trimpas.omnitel.net... > > Reikalavimai mazdaug tokie: > - automatas; > - ekonomiskas (t.y., mieste iki 10 L., uzmiestyje iki 7L); > - aukstesne nei standartine sedyne (t.y., patogus ilipimas kelio sanariu > problemu turinciam zmogui); > - kad nebutu igimtu bedu krepselis (t.y., ne super brangi eksploatacija, > ivairios mistines bedos su elektra). > > Per metus nuvažiuojama apie 20,000 km, iš jų 80% uzmiestyje. Kadangi > daznai > tenka pervezti vidutines apimties (turio atzvilgiu) krovinius, svarstomas > arba universalas arba vienaturis (t.y., sedanas netinka). > > Realiausias kandidatas - Sharagalahambra 98..99 metų, 1.9 TDI. Ypač > patraukliai atrodo ispildymas su pasukamomis sedynemis. Opel Zafira A uz > numatyta biudzeta automatu praktiskai nebuna. Renault Espace (ir kiti > prancuzai) nezavi del galimu dideliu eksploataciniu islaidu, susijusiu su > vyna nuo ryto gerianciu inzinieriu sprendimais. Kas dar galetu buti > itraukta > I sarasa? Koks nors 4 duru visureigis? Grand Cherokee WJ ar Opel Frontera > B > lygtais nelabai isipaiso I biudzeta ir ekonomiskuma...