ai, ten pas mus ne automatas. Apie automatus nieko nezinau. On 09/02/15 17:06, md wrote: > Pries 7 metus turedami identiska tiksla nupirkome Citroen Xsara Picaso > su 1.6 artai 1.8 benzu. Idejom dujas. Kolkas skrydis normalus. Nors > vaziuojama ne daugiau 5000 per metus. Taciau neplanuotu islaidu buvo > lygiai 0. Kartais reikia istraukti koki saugikli, pakrapstyti ir vel > ideti atgal (prancuziski kontaktai). > > Dabar situ Xsaru kainos panasios jusu ieskomoms turetu buti. > > On 09/02/15 11:38, PolErizuota Koala wrote: >> Reikalavimai mazdaug tokie: >> - automatas; >> - ekonomiskas (t.y., mieste iki 10 L., uzmiestyje iki 7L); >> - aukstesne nei standartine sedyne (t.y., patogus ilipimas kelio sanariu >> problemu turinciam zmogui); >> - kad nebutu igimtu bedu krepselis (t.y., ne super brangi eksploatacija, >> ivairios mistines bedos su elektra). >> >> Per metus nuvažiuojama apie 20,000 km, iš jų 80% uzmiestyje. Kadangi >> daznai tenka pervezti vidutines apimties (turio atzvilgiu) krovinius, >> svarstomas arba universalas arba vienaturis (t.y., sedanas netinka). >> >> Realiausias kandidatas - Sharagalahambra 98..99 metų, 1.9 TDI. Ypač >> patraukliai atrodo ispildymas su pasukamomis sedynemis. Opel Zafira A uz >> numatyta biudzeta automatu praktiskai nebuna. Renault Espace (ir kiti >> prancuzai) nezavi del galimu dideliu eksploataciniu islaidu, susijusiu >> su vyna nuo ryto gerianciu inzinieriu sprendimais. Kas dar galetu buti >> itraukta I sarasa? Koks nors 4 duru visureigis? Grand Cherokee WJ ar >> Opel Frontera B lygtais nelabai isipaiso I biudzeta ir ekonomiskuma... >> > >