tom palei 2002 ir naujesnes lyg su raktais problemos, siaip elektra nera stiprioji puse, beigi dyzeliniai karuciai neretai su blokais turi gedimu. Kurmis "Signalizacija" <signalizacija.master@gmail.com> wrote in message news:mbc56f$fnb$2@trimpas.omnitel.net... > Kokiom? > > On 2015.02.10 06:46, newsn wrote: >> renuskes nerudija , bet , kad jos su "mistinemis problemomis" >> >> "kastisv" <kastisv@takas.lt> wrote in message >> news:mbbcuq$blm$1@trimpas.omnitel.net... >>> Mazda Premasy. Bet jos sukos greiciau surudija nei nuvaziuoja 20k per >>> metus. Su automatais lyg viskas ciki. >>> >>> >>> "PolErizuota Koala" <tiktau-trinti-@gmail.com> wrote in message >>> news:mbavbu$6o2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Principas paprastas - susirandi nenujota su aiskiu defektu, defekta >>>> pasalini, eksploatuoji be didesniu problemu. >>>> Kad ir pvz: >>>> http://auto.plius.lt/skelbimai/ford-galaxy-2-3-l-vienaturis-2000-benzinas-4056902.html >>>> Su remontu isipaiso I 2000..2500 EUR (cia tik pavyzdys, nes siaip >>>> ziurima >>>> I >>>> Mk1). >>>> >>>> P.S. Praktika iki siol pasiteisinusi su visais taip isigytais ir >>>> eksploatuotais egzemplioriais. Dazniausiai galutine kaina gaunasi >>>> didesne >>>> uz >>>> rinkos vidurki, taciau mazesne uz LT rinkoje esanciu tikrai tvarkingu >>>> egzemplioriu kaina. >>>> P.P.S. Is prancuzu pagal kriterijus artimiausi tik EspaceIII ir Vel >>>> Satis. >>>> 807 neisipaiso I biudzeta. Daugiau is varliaedziu modeliu niekas >>>> neateina >>>> I >>>> galva. >>>> >>>> "Kurmis" wrote in message news:mbau4u$64s$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> na as nieko pries kad tau pavyktu uzsibrezti tikslai. >>>> noriu pasakyti, kad su tokiais pinigais tai jausiesi kaip tas vargeta >>>> siukslyne. >>>> t.y. rasti gyva tautos mylima modeli uz tiek niekaip nepavyks. jei >>>> pakeisi >>>> savo stereotipus, pradesi prancuzus kedenti, ziurek rasi ir pagal >>>> isvardintus punktus kazkuri modeli, o pagal kaina dar ir vaziuojanti >>>> auto >>>> su >>>> tikimybe kad nebus nujotas iki rankenu. >>>> patikek, patarle - skupas dukart moka, ne is pirsto lauzta. jei bus tai >>>> ko >>>> nori pigiau nei rinkos kaina, tai vargo daugiau nei to dziaugsmo tik >>>> isigijus nauja daigta. taigi vokisku gamintoju nematau tavo >>>> reikalavimas >>>> analogisko, nes arciausiai saranai arba zafiros, bet nu kad kaina ne >>>> ta... >>>> ipac kai pagal esama skelbimuose situacija bandai ka nors rasti nors >>>> kiek >>>> gyvesnio, tai kaip be paziuresi ner is ko rinktis. jei lyg ir geresnis >>>> variantas, tai ziurek kaina per didele. zinoma pasitaiko perliuku su >>>> gera >>>> bukle ir maza kaina, nu bet tam dar turi atideti netiketams remontams, >>>> vistik protingas zmogus tikrai neparduos pigiau kad gera bukle. visi >>>> nori >>>> greiciau stumti del kazkokiu realiu priezasciu. nebent tikit kad visi >>>> lekia >>>> uzsienin ir taip bando palengvint savo isvykima. paprastai gera modeli >>>> saviems perleidzia arba pasilieka kur tvartuke, kad gryze nevaiksciotu >>>> peskom. >>>> kantrybes kuiciantis! >>>> Kurmis >>>> >>>> >>>> "PolErizuota Koala" <tiktau-trinti-@gmail.com> paraðë naujienø >>>> news:mba7b5$o72$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kokia logika ieskoti DSG? Ir kokia prasme isleist ant kasiko 4..5k >>>>> EUR'o? >>>>> Tipo, kels maziau galvos skausmo ir remontuosis pigiau nei kasikas uz >>>>> dvigubai maziau? Kad ir tas pats Sharanas - tikrai tikrai paskutiniu >>>>> metu >>>>> Mk1 su 1.9TDI ir paprastu automatu bus baisiai blogiau ir byres >>>>> dvigubai >>>>> daugiau uz Mk1.5 su kokiu nors 2.0TDI ir DSG??? >>>>> >>>>> "Kurmis" wrote in message news:mba5lt$n05$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> tau reiktu ziurineti ka nors tokio kas DSG dezute turi ir nusiteikti >>>>> galimam >>>>> sankabos komplekto keitimui kartu su smagraciu. kas pinigais arteja >>>>> link >>>>> tavo 1500VEUru, o kur dar kasikas uz 4-5k euru... >>>>> Kurmis >>>>> >>>>> "PolErizuota Koala" <tiktau-trinti-@gmail.com> wrote in message >>>>> news:mb9v5s$ik2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Reikalavimai mazdaug tokie: >>>>>> - automatas; >>>>>> - ekonomiskas (t.y., mieste iki 10 L., uzmiestyje iki 7L); >>>>>> - aukstesne nei standartine sedyne (t.y., patogus ilipimas kelio >>>>>> sanariu >>>>>> problemu turinciam zmogui); >>>>>> - kad nebutu igimtu bedu krepselis (t.y., ne super brangi >>>>>> eksploatacija, >>>>>> ivairios mistines bedos su elektra). >>>>>> >>>>>> Per metus nuvaþiuojama apie 20,000 km, ið jø 80% uzmiestyje. Kadangi >>>>>> daznai tenka pervezti vidutines apimties (turio atzvilgiu) krovinius, >>>>>> svarstomas arba universalas arba vienaturis (t.y., sedanas netinka). >>>>>> >>>>>> Realiausias kandidatas - Sharagalahambra 98..99 metø, 1.9 TDI. Ypaè >>>>>> patraukliai atrodo ispildymas su pasukamomis sedynemis. Opel Zafira A >>>>>> uz >>>>>> numatyta biudzeta automatu praktiskai nebuna. Renault Espace (ir kiti >>>>>> prancuzai) nezavi del galimu dideliu eksploataciniu islaidu, >>>>>> susijusiu >>>>>> su >>>>>> vyna nuo ryto gerianciu inzinieriu sprendimais. Kas dar galetu buti >>>>>> itraukta I sarasa? Koks nors 4 duru visureigis? Grand Cherokee WJ ar >>>>>> Opel >>>>>> Frontera B lygtais nelabai isipaiso I biudzeta ir ekonomiskuma... >>>>>> >> >>