Principas paprastas - susirandi nenujota su aiskiu defektu, defekta pasalini, eksploatuoji be didesniu problemu. Kad ir pvz: http://auto.plius.lt/skelbimai/ford-galaxy-2-3-l-vienaturis-2000-benzinas-4056902.html Su remontu isipaiso I 2000..2500 EUR (cia tik pavyzdys, nes siaip ziurima I Mk1). P.S. Praktika iki siol pasiteisinusi su visais taip isigytais ir eksploatuotais egzemplioriais. Dazniausiai galutine kaina gaunasi didesne uz rinkos vidurki, taciau mazesne uz LT rinkoje esanciu tikrai tvarkingu egzemplioriu kaina. P.P.S. Is prancuzu pagal kriterijus artimiausi tik EspaceIII ir Vel Satis. 807 neisipaiso I biudzeta. Daugiau is varliaedziu modeliu niekas neateina I galva. "Kurmis" wrote in message news:mbau4u$64s$1@trimpas.omnitel.net... na as nieko pries kad tau pavyktu uzsibrezti tikslai. noriu pasakyti, kad su tokiais pinigais tai jausiesi kaip tas vargeta siukslyne. t.y. rasti gyva tautos mylima modeli uz tiek niekaip nepavyks. jei pakeisi savo stereotipus, pradesi prancuzus kedenti, ziurek rasi ir pagal isvardintus punktus kazkuri modeli, o pagal kaina dar ir vaziuojanti auto su tikimybe kad nebus nujotas iki rankenu. patikek, patarle - skupas dukart moka, ne is pirsto lauzta. jei bus tai ko nori pigiau nei rinkos kaina, tai vargo daugiau nei to dziaugsmo tik isigijus nauja daigta. taigi vokisku gamintoju nematau tavo reikalavimas analogisko, nes arciausiai saranai arba zafiros, bet nu kad kaina ne ta... ipac kai pagal esama skelbimuose situacija bandai ka nors rasti nors kiek gyvesnio, tai kaip be paziuresi ner is ko rinktis. jei lyg ir geresnis variantas, tai ziurek kaina per didele. zinoma pasitaiko perliuku su gera bukle ir maza kaina, nu bet tam dar turi atideti netiketams remontams, vistik protingas zmogus tikrai neparduos pigiau kad gera bukle. visi nori greiciau stumti del kazkokiu realiu priezasciu. nebent tikit kad visi lekia uzsienin ir taip bando palengvint savo isvykima. paprastai gera modeli saviems perleidzia arba pasilieka kur tvartuke, kad gryze nevaiksciotu peskom. kantrybes kuiciantis! Kurmis "PolErizuota Koala" <tiktau-trinti-@gmail.com> parašė naujienų news:mba7b5$o72$1@trimpas.omnitel.net... > Kokia logika ieskoti DSG? Ir kokia prasme isleist ant kasiko 4..5k EUR'o? > Tipo, kels maziau galvos skausmo ir remontuosis pigiau nei kasikas uz > dvigubai maziau? Kad ir tas pats Sharanas - tikrai tikrai paskutiniu metu > Mk1 su 1.9TDI ir paprastu automatu bus baisiai blogiau ir byres dvigubai > daugiau uz Mk1.5 su kokiu nors 2.0TDI ir DSG??? > > "Kurmis" wrote in message news:mba5lt$n05$1@trimpas.omnitel.net... > > tau reiktu ziurineti ka nors tokio kas DSG dezute turi ir nusiteikti > galimam > sankabos komplekto keitimui kartu su smagraciu. kas pinigais arteja link > tavo 1500VEUru, o kur dar kasikas uz 4-5k euru... > Kurmis > > "PolErizuota Koala" <tiktau-trinti-@gmail.com> wrote in message > news:mb9v5s$ik2$1@trimpas.omnitel.net... >> Reikalavimai mazdaug tokie: >> - automatas; >> - ekonomiskas (t.y., mieste iki 10 L., uzmiestyje iki 7L); >> - aukstesne nei standartine sedyne (t.y., patogus ilipimas kelio sanariu >> problemu turinciam zmogui); >> - kad nebutu igimtu bedu krepselis (t.y., ne super brangi eksploatacija, >> ivairios mistines bedos su elektra). >> >> Per metus nuvažiuojama apie 20,000 km, iš jų 80% uzmiestyje. Kadangi >> daznai tenka pervezti vidutines apimties (turio atzvilgiu) krovinius, >> svarstomas arba universalas arba vienaturis (t.y., sedanas netinka). >> >> Realiausias kandidatas - Sharagalahambra 98..99 metų, 1.9 TDI. Ypač >> patraukliai atrodo ispildymas su pasukamomis sedynemis. Opel Zafira A uz >> numatyta biudzeta automatu praktiskai nebuna. Renault Espace (ir kiti >> prancuzai) nezavi del galimu dideliu eksploataciniu islaidu, susijusiu su >> vyna nuo ryto gerianciu inzinieriu sprendimais. Kas dar galetu buti >> itraukta I sarasa? Koks nors 4 duru visureigis? Grand Cherokee WJ ar Opel >> Frontera B lygtais nelabai isipaiso I biudzeta ir ekonomiskuma... >>