O bet taciau toks ispudis, kad ir masinu obsivke viduj per 10 metu paaugo i stori ganetinai, ir priekine palange jau pasieke dydi, kai po ja jau galima grust nelegalus vezimui per siena. To pasekoj naujos auto is isores kaip ir dideles atrodo, o viduj deja vietos neypatingai. Ir langai susitrauke per 10 metu stipriai, daznai per galini langa nifiga jau nebepamatysi, kaip pobedoj. Speju dar po 10 metu galinis langas nunyks, o soniniai baigsis ties galinem durim. "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:mg2mtf$hhs$1@trimpas.omnitel.net... > nors as pats universalu "salinininkas" ir minivenu nemyletojas, ale > multivane prasme matau, > ir minivenai privalumu turi. Va atkreipei demesi, kad per paskutinius > 10metu automobiliai labai stipriai paaugo I auksti, bet ne I ilgi/ploti - > prisiveise visokiu SUV, mini-mikro-venu, net ir tokie kibirai kaip yaris > ar C2 - visai ne zemi auto. Kitais zodziais - auksta sedesena - > privalumas, o ir to pacio turio kartais prireikia :) > > > "spakainas" parašė naujienų news:mg11sr$u7q$1@trimpas.omnitel.net... > > Didelis tūris turi ir savų minusų - žiemą ilgai trunka prišildyt, vasarą > atšaldyt. Ir apskritai, jei nereik šaldytuvų stačių vežiot, tai realiai > vietą duoda ne aukštis, bet grindų plotas (šmutkes patogiau kraut vienu > sluoksniu, nei vieną ant kito), o jis pas universalą paprastai didesnis > nei pas atitinkamą miniveną. Ten koks nors E klasės mersas be > konkurencijos tuo klausimu, imho. > Na ir šiaip, universalas ant kelio geriau stovi, vėjo pasipriešinimas > mažesnis. > > 2015.04.07 13:14, Arj rašė: >> tada ziurek I minivenus - pas tuos su talpa viskas laaaaaabai ok. Gali >> netgi aki I VW multivan uzmesti - ten isvis zjb :) >> >> "Varnalėša" parašė naujienų news:mg0632$bdl$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Bagažinės talpa man yra pagrindinis kriterijus. Todėl pirmu numeriu ir >> analizavau universalus. >> >