Tema: Re: Touareg 2013m kaip ðeimos automobilis
Autorius: CodeC
Data: 2015-04-08 15:57:38
cia imho su saugumu susijes masinu sunkejimas, stojkiu, duru ir kitu 
kebulo elementu stambejimas, isputimas. pries 20 metu ekonomines klases 
kibiras sverdavo 700-900kg, vidutines klases ~1000-1100kg. dabar pats 
kibiriausias kibiras perlipa tona, visos vidutines arteja prie 
pusantros. matomumas taip, xujovas praktiskai pas visas naujas masinas i 
visas puses, lyginant su senom. viduj salonas irgi puciasi - daugeja 
komforto.
kas geriau - bbz. asmeniskai vidus masinos tai gal ir nauju labiau prie 
sirdies, bet tokio storio priekines stojkes tai uzpisa iki negaliu. 
vairuotojui gal ir saugiau, pestiesiems kuriu nesimato ant perejos - 
tikrai ne.

On 04/08/2015 03:45 PM, Sail wrote:
> Px tai px tie galiniai, galima ir be ju, bet atsisisedi i kokia honda 1991
> m - papamobilis ne kitaip. Matomumas 360 laipsniu kur nori ir kaip nori, o
> palange priekine 30 cm ne daugiau. Jokios nereikalingos huinios, just auto
> ir ne daugiau.
>
> Universale senesniam su matomumu irgi panasiai. Pats tas seimyninins /
> krovininis variantas.
>
> Ilipai i koki kiski - nx nx, uz dyka tokio nesinori.
>
>
>
> "Ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message
> news:mg368k$rv0$1@trimpas.omnitel.net...
>> px tie galiniai langai. Vistiek turbût 70% LT vairuotojø jø niekada
>> nenuvalo þiemà. Jei vienà kartà per sezonà nutirpsta sniegas vaþiuojant
>> tolëliau, tai jau pasiekimas.
>>
>>
>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message
>> news:mg35uf$rmn$1@trimpas.omnitel.net...
>>> O bet taciau toks ispudis, kad ir masinu obsivke viduj per 10 metu paaugo
>>> i stori ganetinai, ir priekine palange jau pasieke dydi, kai po ja jau
>>> galima grust nelegalus vezimui per siena.
>>>
>>> To pasekoj naujos auto is isores kaip ir dideles atrodo, o viduj deja
>>> vietos neypatingai.
>>>
>>> Ir langai susitrauke per 10 metu stipriai, daznai per galini langa nifiga
>>> jau nebepamatysi, kaip pobedoj. Speju dar po 10 metu galinis langas
>>> nunyks, o soniniai baigsis ties galinem durim.
>>>
>>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message
>>> news:mg2mtf$hhs$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> nors as pats universalu "salinininkas" ir minivenu nemyletojas, ale
>>>> multivane prasme matau,
>>>> ir minivenai privalumu turi. Va atkreipei demesi, kad per paskutinius
>>>> 10metu automobiliai labai stipriai paaugo I auksti, bet ne I
>>>> ilgi/ploti - prisiveise visokiu SUV, mini-mikro-venu, net ir tokie
>>>> kibirai kaip yaris ar C2 - visai ne zemi auto. Kitais zodziais - auksta
>>>> sedesena - privalumas, o ir to pacio turio kartais prireikia :)
>>>>
>>>>
>>>> "spakainas"  paraðë naujienø news:mg11sr$u7q$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Didelis tûris turi ir savø minusø - þiemà ilgai trunka priðildyt, vasarà
>>>> atðaldyt. Ir apskritai, jei nereik ðaldytuvø staèiø veþiot, tai realiai
>>>> vietà duoda ne aukðtis, bet grindø plotas (ðmutkes patogiau kraut vienu
>>>> sluoksniu, nei vienà ant kito), o jis pas universalà paprastai didesnis
>>>> nei pas atitinkamà minivenà. Ten koks nors E klasës mersas be
>>>> konkurencijos tuo klausimu, imho.
>>>> Na ir ðiaip, universalas ant kelio geriau stovi, vëjo pasiprieðinimas
>>>> maþesnis.
>>>>
>>>> 2015.04.07 13:14, Arj raðë:
>>>>> tada ziurek I minivenus - pas tuos su talpa viskas laaaaaabai ok. Gali
>>>>> netgi aki I VW multivan uzmesti - ten isvis zjb :)
>>>>>
>>>>> "Varnalëða"  paraðë naujienø news:mg0632$bdl$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>
>>>>> Bagaþinës talpa man yra pagrindinis kriterijus. Todël pirmu numeriu ir
>>>>> analizavau universalus.
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>