cia imho su saugumu susijes masinu sunkejimas, stojkiu, duru ir kitu kebulo elementu stambejimas, isputimas. pries 20 metu ekonomines klases kibiras sverdavo 700-900kg, vidutines klases ~1000-1100kg. dabar pats kibiriausias kibiras perlipa tona, visos vidutines arteja prie pusantros. matomumas taip, xujovas praktiskai pas visas naujas masinas i visas puses, lyginant su senom. viduj salonas irgi puciasi - daugeja komforto. kas geriau - bbz. asmeniskai vidus masinos tai gal ir nauju labiau prie sirdies, bet tokio storio priekines stojkes tai uzpisa iki negaliu. vairuotojui gal ir saugiau, pestiesiems kuriu nesimato ant perejos - tikrai ne. On 04/08/2015 03:45 PM, Sail wrote: > Px tai px tie galiniai, galima ir be ju, bet atsisisedi i kokia honda 1991 > m - papamobilis ne kitaip. Matomumas 360 laipsniu kur nori ir kaip nori, o > palange priekine 30 cm ne daugiau. Jokios nereikalingos huinios, just auto > ir ne daugiau. > > Universale senesniam su matomumu irgi panasiai. Pats tas seimyninins / > krovininis variantas. > > Ilipai i koki kiski - nx nx, uz dyka tokio nesinori. > > > > "Ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message > news:mg368k$rv0$1@trimpas.omnitel.net... >> px tie galiniai langai. Vistiek turbût 70% LT vairuotojø jø niekada >> nenuvalo þiemà. Jei vienà kartà per sezonà nutirpsta sniegas vaþiuojant >> tolëliau, tai jau pasiekimas. >> >> >> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >> news:mg35uf$rmn$1@trimpas.omnitel.net... >>> O bet taciau toks ispudis, kad ir masinu obsivke viduj per 10 metu paaugo >>> i stori ganetinai, ir priekine palange jau pasieke dydi, kai po ja jau >>> galima grust nelegalus vezimui per siena. >>> >>> To pasekoj naujos auto is isores kaip ir dideles atrodo, o viduj deja >>> vietos neypatingai. >>> >>> Ir langai susitrauke per 10 metu stipriai, daznai per galini langa nifiga >>> jau nebepamatysi, kaip pobedoj. Speju dar po 10 metu galinis langas >>> nunyks, o soniniai baigsis ties galinem durim. >>> >>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message >>> news:mg2mtf$hhs$1@trimpas.omnitel.net... >>>> nors as pats universalu "salinininkas" ir minivenu nemyletojas, ale >>>> multivane prasme matau, >>>> ir minivenai privalumu turi. Va atkreipei demesi, kad per paskutinius >>>> 10metu automobiliai labai stipriai paaugo I auksti, bet ne I >>>> ilgi/ploti - prisiveise visokiu SUV, mini-mikro-venu, net ir tokie >>>> kibirai kaip yaris ar C2 - visai ne zemi auto. Kitais zodziais - auksta >>>> sedesena - privalumas, o ir to pacio turio kartais prireikia :) >>>> >>>> >>>> "spakainas" paraðë naujienø news:mg11sr$u7q$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Didelis tûris turi ir savø minusø - þiemà ilgai trunka priðildyt, vasarà >>>> atðaldyt. Ir apskritai, jei nereik ðaldytuvø staèiø veþiot, tai realiai >>>> vietà duoda ne aukðtis, bet grindø plotas (ðmutkes patogiau kraut vienu >>>> sluoksniu, nei vienà ant kito), o jis pas universalà paprastai didesnis >>>> nei pas atitinkamà minivenà. Ten koks nors E klasës mersas be >>>> konkurencijos tuo klausimu, imho. >>>> Na ir ðiaip, universalas ant kelio geriau stovi, vëjo pasiprieðinimas >>>> maþesnis. >>>> >>>> 2015.04.07 13:14, Arj raðë: >>>>> tada ziurek I minivenus - pas tuos su talpa viskas laaaaaabai ok. Gali >>>>> netgi aki I VW multivan uzmesti - ten isvis zjb :) >>>>> >>>>> "Varnalëða" paraðë naujienø news:mg0632$bdl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Bagaþinës talpa man yra pagrindinis kriterijus. Todël pirmu numeriu ir >>>>> analizavau universalus. >>>>> >>>> >>> >>> >> > >