Saugumas zinoma gerai, as ne pries, bet kazkur yra gi proto riba puciant ta salona. Butu zjb jei galima butu rinktis ar seno stiliaus auto, ar naujo. Galetu gi kurvos gamint nors viena fermerio automobilio modeli - universalas be jokiu navarotu ir komfortu, uztat su talpia bagazine, ragais ant stogo, paprastai taisomas ir uz humaniska kaina. Nu toki just auto kaip transporto priemone. Ale ner, o gaila. "CodeC" <c@c.c> wrote in message news:mg38k2$tr6$1@trimpas.omnitel.net... > cia imho su saugumu susijes masinu sunkejimas, stojkiu, duru ir kitu > kebulo elementu stambejimas, isputimas. pries 20 metu ekonomines klases > kibiras sverdavo 700-900kg, vidutines klases ~1000-1100kg. dabar pats > kibiriausias kibiras perlipa tona, visos vidutines arteja prie pusantros. > matomumas taip, xujovas praktiskai pas visas naujas masinas i visas puses, > lyginant su senom. viduj salonas irgi puciasi - daugeja komforto. > kas geriau - bbz. asmeniskai vidus masinos tai gal ir nauju labiau prie > sirdies, bet tokio storio priekines stojkes tai uzpisa iki negaliu. > vairuotojui gal ir saugiau, pestiesiems kuriu nesimato ant perejos - > tikrai ne. > > On 04/08/2015 03:45 PM, Sail wrote: >> Px tai px tie galiniai, galima ir be ju, bet atsisisedi i kokia honda >> 1991 >> m - papamobilis ne kitaip. Matomumas 360 laipsniu kur nori ir kaip nori, >> o >> palange priekine 30 cm ne daugiau. Jokios nereikalingos huinios, just >> auto >> ir ne daugiau. >> >> Universale senesniam su matomumu irgi panasiai. Pats tas seimyninins / >> krovininis variantas. >> >> Ilipai i koki kiski - nx nx, uz dyka tokio nesinori. >> >> >> >> "Ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message >> news:mg368k$rv0$1@trimpas.omnitel.net... >>> px tie galiniai langai. Vistiek turbūt 70% LT vairuotojų jų niekada >>> nenuvalo žiemą. Jei vieną kartą per sezoną nutirpsta sniegas važiuojant >>> tolėliau, tai jau pasiekimas. >>> >>> >>> "Sail" <bambarbya.kirgudu@gmail.com> wrote in message >>> news:mg35uf$rmn$1@trimpas.omnitel.net... >>>> O bet taciau toks ispudis, kad ir masinu obsivke viduj per 10 metu >>>> paaugo >>>> i stori ganetinai, ir priekine palange jau pasieke dydi, kai po ja jau >>>> galima grust nelegalus vezimui per siena. >>>> >>>> To pasekoj naujos auto is isores kaip ir dideles atrodo, o viduj deja >>>> vietos neypatingai. >>>> >>>> Ir langai susitrauke per 10 metu stipriai, daznai per galini langa >>>> nifiga >>>> jau nebepamatysi, kaip pobedoj. Speju dar po 10 metu galinis langas >>>> nunyks, o soniniai baigsis ties galinem durim. >>>> >>>> "Arj" <root@ibm.com> wrote in message >>>> news:mg2mtf$hhs$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> nors as pats universalu "salinininkas" ir minivenu nemyletojas, ale >>>>> multivane prasme matau, >>>>> ir minivenai privalumu turi. Va atkreipei demesi, kad per paskutinius >>>>> 10metu automobiliai labai stipriai paaugo I auksti, bet ne I >>>>> ilgi/ploti - prisiveise visokiu SUV, mini-mikro-venu, net ir tokie >>>>> kibirai kaip yaris ar C2 - visai ne zemi auto. Kitais zodziais - >>>>> auksta >>>>> sedesena - privalumas, o ir to pacio turio kartais prireikia :) >>>>> >>>>> >>>>> "spakainas" parašė naujienų news:mg11sr$u7q$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Didelis tūris turi ir savų minusų - žiemą ilgai trunka prišildyt, >>>>> vasarą >>>>> atšaldyt. Ir apskritai, jei nereik šaldytuvų stačių vežiot, tai >>>>> realiai >>>>> vietą duoda ne aukštis, bet grindų plotas (šmutkes patogiau kraut >>>>> vienu >>>>> sluoksniu, nei vieną ant kito), o jis pas universalą paprastai >>>>> didesnis >>>>> nei pas atitinkamą miniveną. Ten koks nors E klasės mersas be >>>>> konkurencijos tuo klausimu, imho. >>>>> Na ir šiaip, universalas ant kelio geriau stovi, vėjo pasipriešinimas >>>>> mažesnis. >>>>> >>>>> 2015.04.07 13:14, Arj rašė: >>>>>> tada ziurek I minivenus - pas tuos su talpa viskas laaaaaabai ok. >>>>>> Gali >>>>>> netgi aki I VW multivan uzmesti - ten isvis zjb :) >>>>>> >>>>>> "Varnalėša" parašė naujienų news:mg0632$bdl$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >>>>>> Bagažinės talpa man yra pagrindinis kriterijus. Todėl pirmu numeriu >>>>>> ir >>>>>> analizavau universalus. >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >