Tema: Re: Touareg 2013m kaip ðeimos automobilis
Autorius: Arj
Data: 2015-04-08 16:22:44
eee, cia reikia atskirti tendencijas.
va didejimas I auksti viena - kibirai - auksteja (va pachekinau pvz  Toyota 
Yaris 1.0 - aukstis 1510mm),
tuo tarpu tradicines auto - ne (pvz Audi A8 Long 4.2 - 1460mm, A7 - 1420mm 
:)

O kitas saugumo reikalavimui - del tos priezasties priekinis stiklas dabar 
toli nuo vairuotojo (kad jis negaletu su galva trenktis I ji)
storos stoikes etc. O vieta viduj "persiskirsto", va geras pvz pezo 206. Kai 
pirma karta teko vaziuoti, as buvau konkreciai apakes kiek ten vairuotojui 
vietos - dafiga. Antra karta teko vaziuoti galinej sedynej - oi kaip 
keikiausi keliais ausis uzsispaudes :)
bagazine irgi ten porai maksimos maiseliu. Arba accordo transformacija 2008 
metais - iki 2008 accordas - gana talpus auto (universalui deklaruota talpa 
518-1657), nuo 2008 metu - accordas nors isoriskai juntamai padidejo, bet 
talpa viduj - 395-1252 l.
Su sedanu atitinkamai. Pati Hondos pozicija - "mas apklauseme accordu 
pirkejus, ir pasirode kad bagazines talpa jiems mazai svarbi, kitkas 
svarbiau, va su civicu prikejams - priesingai"



"Sail"  parašė naujienų news:mg35uf$rmn$1@trimpas.omnitel.net...

O bet taciau toks ispudis, kad ir masinu obsivke viduj per 10 metu paaugo i
stori ganetinai, ir priekine palange jau pasieke dydi, kai po ja jau galima
grust nelegalus vezimui per siena.

To pasekoj naujos auto is isores kaip ir dideles atrodo, o viduj deja vietos
neypatingai.

Ir langai susitrauke per 10 metu stipriai, daznai per galini langa nifiga
jau nebepamatysi, kaip pobedoj. Speju dar po 10 metu galinis langas nunyks,
o soniniai baigsis ties galinem durim.

"Arj" <root@ibm.com> wrote in message
news:mg2mtf$hhs$1@trimpas.omnitel.net...
> nors as pats universalu "salinininkas" ir minivenu nemyletojas, ale 
> multivane prasme matau,
> ir minivenai privalumu turi. Va atkreipei demesi, kad per paskutinius 
> 10metu automobiliai labai stipriai paaugo I auksti, bet ne I ilgi/ploti - 
> prisiveise visokiu SUV, mini-mikro-venu, net ir tokie kibirai kaip yaris 
> ar C2 - visai ne zemi auto. Kitais zodziais - auksta sedesena - 
> privalumas, o ir to pacio turio kartais prireikia :)
>
>
> "spakainas"  paraðë naujienø news:mg11sr$u7q$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Didelis tûris turi ir savø minusø - þiemà ilgai trunka priðildyt, vasarà
> atðaldyt. Ir apskritai, jei nereik ðaldytuvø staèiø veþiot, tai realiai
> vietà duoda ne aukðtis, bet grindø plotas (ðmutkes patogiau kraut vienu
> sluoksniu, nei vienà ant kito), o jis pas universalà paprastai didesnis
> nei pas atitinkamà minivenà. Ten koks nors E klasës mersas be
> konkurencijos tuo klausimu, imho.
> Na ir ðiaip, universalas ant kelio geriau stovi, vëjo pasiprieðinimas
> maþesnis.
>
> 2015.04.07 13:14, Arj raðë:
>> tada ziurek I minivenus - pas tuos su talpa viskas laaaaaabai ok. Gali
>> netgi aki I VW multivan uzmesti - ten isvis zjb :)
>>
>> "Varnalëða"  paraðë naujienø news:mg0632$bdl$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> Bagaþinës talpa man yra pagrindinis kriterijus. Todël pirmu numeriu ir
>> analizavau universalus.
>>
>