eee, cia reikia atskirti tendencijas. va didejimas I auksti viena - kibirai - auksteja (va pachekinau pvz Toyota Yaris 1.0 - aukstis 1510mm), tuo tarpu tradicines auto - ne (pvz Audi A8 Long 4.2 - 1460mm, A7 - 1420mm :) O kitas saugumo reikalavimui - del tos priezasties priekinis stiklas dabar toli nuo vairuotojo (kad jis negaletu su galva trenktis I ji) storos stoikes etc. O vieta viduj "persiskirsto", va geras pvz pezo 206. Kai pirma karta teko vaziuoti, as buvau konkreciai apakes kiek ten vairuotojui vietos - dafiga. Antra karta teko vaziuoti galinej sedynej - oi kaip keikiausi keliais ausis uzsispaudes :) bagazine irgi ten porai maksimos maiseliu. Arba accordo transformacija 2008 metais - iki 2008 accordas - gana talpus auto (universalui deklaruota talpa 518-1657), nuo 2008 metu - accordas nors isoriskai juntamai padidejo, bet talpa viduj - 395-1252 l. Su sedanu atitinkamai. Pati Hondos pozicija - "mas apklauseme accordu pirkejus, ir pasirode kad bagazines talpa jiems mazai svarbi, kitkas svarbiau, va su civicu prikejams - priesingai" "Sail" parašė naujienų news:mg35uf$rmn$1@trimpas.omnitel.net... O bet taciau toks ispudis, kad ir masinu obsivke viduj per 10 metu paaugo i stori ganetinai, ir priekine palange jau pasieke dydi, kai po ja jau galima grust nelegalus vezimui per siena. To pasekoj naujos auto is isores kaip ir dideles atrodo, o viduj deja vietos neypatingai. Ir langai susitrauke per 10 metu stipriai, daznai per galini langa nifiga jau nebepamatysi, kaip pobedoj. Speju dar po 10 metu galinis langas nunyks, o soniniai baigsis ties galinem durim. "Arj" <root@ibm.com> wrote in message news:mg2mtf$hhs$1@trimpas.omnitel.net... > nors as pats universalu "salinininkas" ir minivenu nemyletojas, ale > multivane prasme matau, > ir minivenai privalumu turi. Va atkreipei demesi, kad per paskutinius > 10metu automobiliai labai stipriai paaugo I auksti, bet ne I ilgi/ploti - > prisiveise visokiu SUV, mini-mikro-venu, net ir tokie kibirai kaip yaris > ar C2 - visai ne zemi auto. Kitais zodziais - auksta sedesena - > privalumas, o ir to pacio turio kartais prireikia :) > > > "spakainas" paraðë naujienø news:mg11sr$u7q$1@trimpas.omnitel.net... > > Didelis tûris turi ir savø minusø - þiemà ilgai trunka priðildyt, vasarà > atðaldyt. Ir apskritai, jei nereik ðaldytuvø staèiø veþiot, tai realiai > vietà duoda ne aukðtis, bet grindø plotas (ðmutkes patogiau kraut vienu > sluoksniu, nei vienà ant kito), o jis pas universalà paprastai didesnis > nei pas atitinkamà minivenà. Ten koks nors E klasës mersas be > konkurencijos tuo klausimu, imho. > Na ir ðiaip, universalas ant kelio geriau stovi, vëjo pasiprieðinimas > maþesnis. > > 2015.04.07 13:14, Arj raðë: >> tada ziurek I minivenus - pas tuos su talpa viskas laaaaaabai ok. Gali >> netgi aki I VW multivan uzmesti - ten isvis zjb :) >> >> "Varnalëða" paraðë naujienø news:mg0632$bdl$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Bagaþinës talpa man yra pagrindinis kriterijus. Todël pirmu numeriu ir >> analizavau universalus. >> >