tai as sugebu. bet uzpisa. todel is situo atzvilgiu sena auto labiau dziugina. senoj auto vaziuodamas galva pasuki i shona ir viskas matosi. naujesnej turi kaip debilas lankstytis pirmyn atgal, jeigu nori pamatyt visa perejos plota, ypac jei ta pereja uz kokio lanksto ar posukio i kaire, ar uz autobusu stoteles, ar uz sustojusio priesingoj krypty pasukti i kaire, kur is toliau atvaziuojant jos apskritai nesimato. On 04/08/2015 04:08 PM, Dainiushas wrote: > tavo žodžiais - nesugebi matyt per stoikę pėsčiųjų, nelysk į gatvę ;) > > On 4/8/2015 3:57 PM, CodeC wrote: >> cia imho su saugumu susijes masinu sunkejimas, stojkiu, duru ir kitu >> kebulo elementu stambejimas, isputimas. pries 20 metu ekonomines klases >> kibiras sverdavo 700-900kg, vidutines klases ~1000-1100kg. dabar pats >> kibiriausias kibiras perlipa tona, visos vidutines arteja prie >> pusantros. matomumas taip, xujovas praktiskai pas visas naujas masinas i >> visas puses, lyginant su senom. viduj salonas irgi puciasi - daugeja >> komforto. >> kas geriau - bbz. asmeniskai vidus masinos tai gal ir nauju labiau prie >> sirdies, bet tokio storio priekines stojkes tai uzpisa iki negaliu. >> vairuotojui gal ir saugiau, pestiesiems kuriu nesimato ant perejos - >> tikrai ne. >> >> On 04/08/2015 03:45 PM, Sail wrote: >>> Px tai px tie galiniai, galima ir be ju, bet atsisisedi i kokia honda >>> 1991 >>> m - papamobilis ne kitaip. Matomumas 360 laipsniu kur nori ir kaip >>> nori, o >>> palange priekine 30 cm ne daugiau. Jokios nereikalingos huinios, just >>> auto >>> ir