Tema: Re: Touareg 2013m kaip ðeimos automobilis
Autorius: CodeC
Data: 2015-04-08 16:17:58
tai as sugebu. bet uzpisa. todel is situo atzvilgiu sena auto labiau 
dziugina. senoj auto vaziuodamas galva pasuki i shona ir viskas matosi. 
naujesnej turi kaip debilas lankstytis pirmyn atgal, jeigu nori pamatyt 
visa perejos plota, ypac jei ta pereja uz kokio lanksto ar posukio i 
kaire, ar uz autobusu stoteles, ar uz sustojusio priesingoj krypty 
pasukti i kaire, kur is toliau atvaziuojant jos apskritai nesimato.

On 04/08/2015 04:08 PM, Dainiushas wrote:
> tavo žodžiais - nesugebi matyt per stoikę pėsčiųjų, nelysk į gatvę ;)
>
> On 4/8/2015 3:57 PM, CodeC wrote:
>> cia imho su saugumu susijes masinu sunkejimas, stojkiu, duru ir kitu
>> kebulo elementu stambejimas, isputimas. pries 20 metu ekonomines klases
>> kibiras sverdavo 700-900kg, vidutines klases ~1000-1100kg. dabar pats
>> kibiriausias kibiras perlipa tona, visos vidutines arteja prie
>> pusantros. matomumas taip, xujovas praktiskai pas visas naujas masinas i
>> visas puses, lyginant su senom. viduj salonas irgi puciasi - daugeja
>> komforto.
>> kas geriau - bbz. asmeniskai vidus masinos tai gal ir nauju labiau prie
>> sirdies, bet tokio storio priekines stojkes tai uzpisa iki negaliu.
>> vairuotojui gal ir saugiau, pestiesiems kuriu nesimato ant perejos -
>> tikrai ne.
>>
>> On 04/08/2015 03:45 PM, Sail wrote:
>>> Px tai px tie galiniai, galima ir be ju, bet atsisisedi i kokia honda
>>> 1991
>>> m - papamobilis ne kitaip. Matomumas 360 laipsniu kur nori ir kaip
>>> nori, o
>>> palange priekine 30 cm ne daugiau. Jokios nereikalingos huinios, just
>>> auto
>>> ir