matai, pagrindinis range'o minusas buvo, kad bent penktadali laiko vazineji kokiu nors po ranka atlikusiu kibiru :) noretum laikas nuo laiko persesti i pt cruiseri, chevrolet captiva ar renault megane? :) tuo labiau, kad is pradziu persedu avariniu situaciju sukeli dafyga, nes niekas "pagarbiai nebepraleidzia" :) On 2015-04-14 14:59, ManXP wrote: > Tau po reindzo tai mazu maziausiai turetu rupet rizika del gedimu, ji > vistiek bus gerokai mazesne :) > > > "Zhegonskas" wrote in message news:mgiu7e$o6h$1@trimpas.omnitel.net... > > testdraivu tai vazinet as su jais ir pats vazinejes, bet tik benzais. > > dabar yra variantas pasikeist praktiskai be priemokos i viena, tai ir > galvoju. bet ten 2,7 varinkelis, tas ir gasdina. > > levus jis labai tepimui berods. klausimas, ar "gerai priziurint" rizika > varikliui linkt mazeja bent jau iki 10% :) > > On 2015-04-14 12:12, Dede_Pranas wrote: >> buves kolega vazinejo su nauju is salono, kai paskutini karta matemes >> rida buvo palei 100 kkm, cia per nepilnus 4 metus, tai realybeje tik >> aptarnavimai (siap minejo, kad palyginus nepigus tokie) ir pora kartu >> "gesino" kazkokias smulkias elektronikos klaidas. >> pats su juo pralekiau labai nedaug, tai nelabai ka pripasakosiu, apart >> to, kad vaziuoja savotiskia zajebis. Bet testdraiva geriau pats >> susiorganizuok, bus issamiau. >> >> >> "Zhegonskas" wrote in message news:mgi7ug$7ko$1@trimpas.omnitel.net... >> >> yra cia "susidurusiu"? >