ziurek istorija, jei norma, galima rizikuot ir tepala paciam dazniau keisti. Jei normaliai aptarnauta, aliejus ne kas 50kkm keistas ir rida razumna, tai neturetu tragediju but, is esmes cia nera toks brokas kaip Subaru alkunes ar VAGo siurblio aseles, kai prie bet kokios ridos gali nulekt. "Zhegonskas" <zhegonskas@yahoo.com> parašė naujienų pranešime:mgiu7e$o6h$1@trimpas.omnitel.net... > testdraivu tai vazinet as su jais ir pats vazinejes, bet tik benzais. > > dabar yra variantas pasikeist praktiskai be priemokos i viena, tai ir > galvoju. bet ten 2,7 varinkelis, tas ir gasdina. > > levus jis labai tepimui berods. klausimas, ar "gerai priziurint" rizika > varikliui linkt mazeja bent jau iki 10% :) > > On 2015-04-14 12:12, Dede_Pranas wrote: >> buves kolega vazinejo su nauju is salono, kai paskutini karta matemes >> rida buvo palei 100 kkm, cia per nepilnus 4 metus, tai realybeje tik >> aptarnavimai (siap minejo, kad palyginus nepigus tokie) ir pora kartu >> "gesino" kazkokias smulkias elektronikos klaidas. >> pats su juo pralekiau labai nedaug, tai nelabai ka pripasakosiu, apart >> to, kad vaziuoja savotiskia zajebis. Bet testdraiva geriau pats >> susiorganizuok, bus issamiau. >> >> >> "Zhegonskas" wrote in message news:mgi7ug$7ko$1@trimpas.omnitel.net... >> >> yra cia "susidurusiu"? >