be to, kai pagrindine rizika, kad "uzlinks variklis" ir mokesi 4k euru vistiek kazkaip baisiau nei uzlinks "xujzhinokasnubetvistiesuzshtukaeurususitvarkysi" :) On 2015-04-14 15:03, Zhegonskas wrote: > matai, pagrindinis range'o minusas buvo, kad bent penktadali laiko > vazineji kokiu nors po ranka atlikusiu kibiru :) > > noretum laikas nuo laiko persesti i pt cruiseri, chevrolet captiva ar > renault megane? :) tuo labiau, kad is pradziu persedu avariniu situaciju > sukeli dafyga, nes niekas "pagarbiai nebepraleidzia" :) > > > On 2015-04-14 14:59, ManXP wrote: >> Tau po reindzo tai mazu maziausiai turetu rupet rizika del gedimu, ji >> vistiek bus gerokai mazesne :) >> >> >> "Zhegonskas" wrote in message news:mgiu7e$o6h$1@trimpas.omnitel.net... >> >> testdraivu tai vazinet as su jais ir pats vazinejes, bet tik benzais. >> >> dabar yra variantas pasikeist praktiskai be priemokos i viena, tai ir >> galvoju. bet ten 2,7 varinkelis, tas ir gasdina. >> >> levus jis labai tepimui berods. klausimas, ar "gerai priziurint" rizika >> varikliui linkt mazeja bent jau iki 10% :) >> >> On 2015-04-14 12:12, Dede_Pranas wrote: >>> buves kolega vazinejo su nauju is salono, kai paskutini karta matemes >>> rida buvo palei 100 kkm, cia per nepilnus 4 metus, tai realybeje tik >>> aptarnavimai (siap minejo, kad palyginus nepigus tokie) ir pora kartu >>> "gesino" kazkokias smulkias elektronikos klaidas. >>> pats su juo pralekiau labai nedaug, tai nelabai ka pripasakosiu, apart >>> to, kad vaziuoja savotiskia zajebis. Bet testdraiva geriau pats >>> susiorganizuok, bus issamiau. >>> >>> >>> "Zhegonskas" wrote in message news:mgi7ug$7ko$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> yra cia "susidurusiu"? >> >